|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#282 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Røyking og svært ekstroverte barnNæh, DE vil vi da ikke ta. Det er jo bare kult å gjøre røykere forlegne ved å snakke generelt om hvor mye de stinker.
|
|
|
#289 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Røyking og svært ekstroverte barn
Aha, det opplyste meg ihvertfall.
|
|
|
#292 |
|
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Røyking og svært ekstroverte barnHar ikkje Kirsebæret (eller kven det no var...) bakt nokon kake i det siste?
|
|
|
#293 |
|
Shake it out!
|
Sv: Røyking og svært ekstroverte barnLese hele tråden først, lese hele tråden først, lese hele tråden først
Now it's nothing but MY way! ![]() Sist redigert av Milfrid : 17-03-10 kl 03:41. |
|
|
|
|
|
#294 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Røyking og svært ekstroverte barnSmilefjes: |
|
|
|
|
|
#295 |
|
Audacious
|
Sv: Røyking og svært ekstroverte barnJeg har ikke lest alt som har foregått i denne tråden de siste dagene.
|
|
|
#296 |
|
Passiv
|
Esme sier det veldig greit her. |
|
|
|
#297 |
|
Ringskrømt
|
Det skjønner jeg veldig godt!
|
|
|
#298 |
|
Ringskrømt
|
Enig i dette. Barn som snakker forholdsvis rent begynner også å bli modne nok til å forstå forskjellen på dumme handlinger og dumme mennesker.
|
|
|
#300 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Røyking og svært ekstroverte barnUhuff, nå er jeg spent på om Kløver kommer til å gi mammaen til bestekompisen noen formanende ord om bilkjøring og miljø, etter at jeg prøvde å forsvare overfor Kløver hvorfor ikke vi kjører bil til og fra barnehagen.
|
![]() |
|
|