|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#42 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ER det med trusestørrelsene?
Jeg liker ikke hipsters, og utstår ikke den modellen her heller. Den er bare så utrolig nysgjerrig at jeg blir gal, bred g-streng liksom. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
bits and pieces
|
Sv: Hva ER det med trusestørrelsene?Nuvel, sloggiene jeg har liggende er ikke normale i størrelsen hvertfall. Har en i str.46 som er for trang (jeg er str.38/40)
Sist redigert av star : 06-04-10 kl 21:13. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Hva ER det med trusestørrelsene?I en alder av 27 har jeg begynt å kjøpe bestemortrusene til Pierre Robert. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Jeg liker også disse |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Gjer så godt eg kan
|
Sv: Hva ER det med trusestørrelsene?Ah, det bildet ditt viste ganske tydeleg eitt og anna som eg har stussa over i det siste, og forklarar kvifor alle dei nyaste trusene ligg nokså ubrukt. Eg må på trusejakt. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ER det med trusestørrelsene?Ja, kva er det med trusestørrelsane? Eg har også store problem med å finne nokon som ikkje gneg/lagar valkar!! Det bildet seier jo alt...
|
|
|
#50 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Hva ER det med trusestørrelsene?Jeg har noen fra Calida, av alle ting, som er veldig gode. Helt vanlig truse-modell, glatt bomull (eller bomullsmiks), tåler 60 grader og ser like fine ut etter ørten vask, er stoore i størrelsen (jeg bruker XS), og behagelige. Jeg kjøpte dem på Storo.
|
|
|
#51 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hva ER det med trusestørrelsene?Sloggi, pierre robert eller boxershortsene til HM er de jeg liker. En venninne av meg sverger til noen truser fra Marks and Spencer. Tradisjonelle bomullstruser.
|
|
|
#52 |
|
Øyboer
Sv: Hva ER det med trusestørrelsene?pierre robert boxere er de beste jeg finner. Bruker 48 normalt og bruker 48 i de. Strammer ikke i hele tatt. |
|
|
|
|
|
#53 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva ER det med trusestørrelsene?Jeg kjøper Pierre Robert på Rema. Det enkle er ofte det beste.
|
|
|
|
#54 |
|
intro
|
Oh yes, det har jeg - minst én. Dessuten har jeg fortalt om den gangen jeg (helt ufrivillig) faktisk gikk uten.
Min treåring bruker str. 5-6 år, så problemet går åpenbart i arv.
I’m out of here. Sist redigert av Bluen : 06-04-10 kl 11:32. |
|
|
|
|
|
#56 |
|
intro
|
Ja, de så fine ut - skal gjøre et forsøk! Vet du om noen butikker som pleier å ha dem? Egentlig har jeg litt skrekk for Sloggi, noe som skriver seg fra en forferdelig stram og nysgjerrig tanga jeg hadde for 20 år siden.
|
|
|
|
#57 |
|
Live and let live
|
Sv: Hva ER det med trusestørrelsene?Shit for en liten forskjell på bildet ditt!
|
|
|
#58 |
|
intro
|
Sv: Hva ER det med trusestørrelsene?DM, jeg har prøvd dem, men tror jeg synes strikken på den siste utgaven jeg testet var litt stram. (Har ikke testet hipsterne, så jeg kan ikke sammenlikne hvor høyt opp de går.) For noen år siden var de imidlertid fine og slakke, og utrolig nok også normale i størrelsen. Jeg har to eldre Pierre Robert taitruser i str. 36-38 som passer fin-fint.
|
|
|
|
#59 |
|
Står på egne ben
Jeg har også noen dårlige erfaringer med vanlige sloggi, eller den sloggi tai som bare er vanlig bomull uten blonder på sidene foran. Jeg har kjøpt på f.eks. Bogerud tekstil, men du kunne også handle dem på nettet på den butikken jeg linket til. Der tok de ikke noe frakt. Jeg har ofte passet på og handlet på Bogerud når de har ta 3 og betal for 2. Litt sånn "gammeldags" undertøysbutikk som er i klesbutikker som er for alderen 50+ har de også Sloggi. |
|
|
|
|
|
#60 |
|
Live and let live
|
Sv: Hva ER det med trusestørrelsene?Jeg fant forresten noen fine og greie på Netty i Bergen. Jeg spurte om de hadde bommulstruser, og så fant de noen som hadde ganske bred blondekant oppe på magen, men de sitter helt perfekt, og så ligger blondekanten som en bred og tøyelig strikk på magen og holder den nederste magepølsen litt på plass istedet for å fremheve eller lage to av den.
|
![]() |
|
|