|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
intro
|
Sv: Hva ER det med trusestørrelsene?
Jess, det er noe slikt jeg skal ha!
|
|
|
|
#63 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ER det med trusestørrelsene?Hipsters........ sitter dem godt på, hele dagen? Dem vandrer ikke....? |
|
|
|
|
|
#64 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Hva ER det med trusestørrelsene?Jeg sverget til Sloggi Control Maxi før bukplastikken og de er geniale om man trenger høye truser som skjuler litt valker. Satt godt på og holdt alt på plass uten å stramme.
Nå etter bukplastikken har jeg konvertert til hipsters fra Pierre Robert og de sitter godt og jeg er i allefall storfornøyd.
|
|
|
#65 |
|
intro
|
Det er akkurat det jeg mistenker dem for å gjøre, blant mange andre lite flatterende ting. "Ta den (bil) ring og la den vandre ..."
|
|
|
|
#66 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg og! De synes jeg er gode, og fine i passformen.
|
|
|
|
#67 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Usj ja... |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Audacious
|
Sv: Hva ER det med trusestørrelsene?Jeg kjøper bare truser på M&S og hamstrer hver gang jeg er i Storbritannia eller får supersnille venner til å sende til meg. De er snille i størrelsen, bomull og god kvalitet.
|
|
|
#69 |
|
intro
|
High Leg Knickers!
|
|
|
|
#70 |
|
|
Sv: Hva ER det med trusestørrelsene?Jeg har kjøpt en del krise-Pierre Robert i det siste, (jada, sent åpen butikk, noen hadde glemt å vaske klær igjen), de funker helt utmerket og er fine i størrelsen. Og så har jeg tydeligvis (registrerer jeg) kjøpt en del av de bomullsgreiene på Cubus, med søte pandaer på og smilefjes i rumpa og sånt. |
|
|
|
|
|
#71 |
|
prøver tilpasse seg livet
|
Sv: Hva ER det med trusestørrelsene?Jeg bruker Body Work hipsters fra Sparkjøp jeg
|
|
|
|
#72 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ER det med trusestørrelsene?jeg kan abefale alle de mamma trusene de har på hm. Kjøpte dem når jeg var gravid men synes de er mye bedre nå en da jeg gikk gravid og de er snille i størelsen fine å se på og veldig gode å ha på uten valker finnes i vanlig truse og hipster modell. |
|
|
|
|
|
#74 |
|
*_*
|
Du har en elefants hukommelse, Elinblu.
|
|
|
|
#76 |
|
Søt og rar
|
Sv: Hva ER det med trusestørrelsene?Jeg bruker størrelse S-M og 36/38 i klær, men kjøper bestandig truser på Lindex/H&M som er større. Da er de behagelige på nemlig, uansett modell
|
|
|
#77 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Hva ER det med trusestørrelsene?For store truser glir da bare langt opp i sprekken? Jeg bruker samme str i truser som i bukser, har aldri merket at det er noe forskjell.
|
|
|
#78 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Hva ER det med trusestørrelsene?Jeg finner såklart ikke den Calidamodellen jeg har, men denne ligner jo litt:
|
|
|
#79 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ER det med trusestørrelsene?Jeg har da alltid kjøpt truser i samme str som andre klær, jeg har noen so er en str større, og de er for store. På meg er altså trusestr og str på andre truser likt. Hvordan er det mulig, når det for alle dere andre ikke er sånn?
|
|
|
#80 |
|
Princess Skids and Scars
|
Hipstere er vel ikke høye i livet? |
|
|
|