Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva ER det med trusestørrelsene?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-04-10, 11:43   #61
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ER det med trusestørrelsene?

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Jeg fant forresten noen fine og greie på Netty i Bergen. Jeg spurte om de hadde bommulstruser, og så fant de noen som hadde ganske bred blondekant oppe på magen, men de sitter helt perfekt, og så ligger blondekanten som en bred og tøyelig strikk på magen og holder den nederste magepølsen litt på plass istedet for å fremheve eller lage to av den.

Jess, det er noe slikt jeg skal ha!

50+, ja, DM, det samsvarer jo med min mentale alder også. Allerede i ettermiddag akter jeg å legge turen om etablissementet Rasmussen på Torvet.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 11:47   #62
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg sjekket nettbutikken til Sparkjøp nå, for de er jo typen butikk som kan ha Sloggi. De hadde bare de teite. Den basic tai i bare bomull uten blonder er helt talentløs.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 12:10   #63
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hipsters........ sitter dem godt på, hele dagen? Dem vandrer ikke....?

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 12:37   #64
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg sverget til Sloggi Control Maxi før bukplastikken og de er geniale om man trenger høye truser som skjuler litt valker. Satt godt på og holdt alt på plass uten å stramme.

Men de er nok ikke for deg Elinblu, for det er virkelig bestemorskjæring.

Opprinnelig lagt inn av Veravera, her.

Nå etter bukplastikken har jeg konvertert til hipsters fra Pierre Robert og de sitter godt og jeg er i allefall storfornøyd.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 12:55   #65
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veravera, her.

Det er akkurat det jeg mistenker dem for å gjøre, blant mange andre lite flatterende ting. "Ta den (bil) ring og la den vandre ..."

De der var litt too much, ja, Robyn. På meg ville de dessuten ha laget gedigne valker på låra/hoftene.

Gammel 06-04-10, 12:59   #66
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Molly, her.

Jeg bruker bare Pierre Robert. Synes de er normale i størrelsen.

Jeg og! De synes jeg er gode, og fine i passformen.

Gammel 06-04-10, 13:03   #67
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Det er akkurat det jeg mistenker dem for å gjøre, blant mange andre lite flatterende ting. "Ta den (bil) ring og la den vandre ..."

De der var litt too much, ja, Robyn. På meg ville de dessuten ha laget gedigne valker på låra/hoftene.

Usj ja...
Ikke bra når trusene har tenkt seg oppi/innimmellom...her og der...hvor den slettes ikke skal på besøk...!

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 13:10   #68
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøper bare truser på M&S og hamstrer hver gang jeg er i Storbritannia eller får supersnille venner til å sende til meg. De er snille i størrelsen, bomull og god kvalitet.

Jeg sitter faktisk og bestiller noen akkurat nå (jeg skal til Cambridge neste uke), skal jeg ta med noe til deg, Elinblu? Disse, f.eks?

http://www.marksandspencer.com/Cotto...4%3AHigh%20Leg

Gammel 06-04-10, 13:44   #69
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Jeg kjøper bare truser på M&S og hamstrer hver gang jeg er i Storbritannia eller får supersnille venner til å sende til meg. De er snille i størrelsen, bomull og god kvalitet.

Jeg sitter faktisk og bestiller noen akkurat nå (jeg skal til Cambridge neste uke), skal jeg ta med noe til deg, Elinblu? Disse, f.eks?

http://www.marksandspencer.com/Cotto...4%3AHigh%20Leg

High Leg Knickers! De så veldig gode ut. Supert om du kunne kjøpe med 2 svarte i str. 12 til meg! Det er veldig snilt.

(Og så Cambridge, da! )

Gammel 06-04-10, 13:53   #70
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt en del krise-Pierre Robert i det siste, (jada, sent åpen butikk, noen hadde glemt å vaske klær igjen), de funker helt utmerket og er fine i størrelsen. Og så har jeg tydeligvis (registrerer jeg) kjøpt en del av de bomullsgreiene på Cubus, med søte pandaer på og smilefjes i rumpa og sånt. Funker også helt fint, altså.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 14:14   #71
Moonlight
prøver tilpasse seg livet

Moonlight sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg bruker Body Work hipsters fra Sparkjøp jeg
Samme modell som pierre robert, bare halve prisen

Moonlight er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 19:02   #72
lillemy01
Erfaren

lillemy01 sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
lillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populær
Standard

jeg kan abefale alle de mamma trusene de har på hm. Kjøpte dem når jeg var gravid men synes de er mye bedre nå en da jeg gikk gravid og de er snille i størelsen fine å se på og veldig gode å ha på uten valker finnes i vanlig truse og hipster modell.

lillemy01 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 20:13   #73
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Elinblu: De er bestilt.

Gammel 06-04-10, 20:21   #74
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Ja, de så fine ut - skal gjøre et forsøk! Vet du om noen butikker som pleier å ha dem? Egentlig har jeg litt skrekk for Sloggi, noe som skriver seg fra en forferdelig stram og nysgjerrig tanga jeg hadde for 20 år siden.

Du har en elefants hukommelse, Elinblu.

Men hva er problemet med hipstere, egentlig. Jeg må nemlig ha det inn med teskje: Er det skjæringen midt over rumpeballene som skaper valk? Eller er det det høye livet som skaper bilring? Eller kombo?

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 20:21   #75
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Jeg sverger til Pierre Robert sine.
De sitter godt på.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 20:39   #76
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg bruker størrelse S-M og 36/38 i klær, men kjøper bestandig truser på Lindex/H&M som er større. Da er de behagelige på nemlig, uansett modell

Gammel 06-04-10, 21:18   #77
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

For store truser glir da bare langt opp i sprekken? Jeg bruker samme str i truser som i bukser, har aldri merket at det er noe forskjell.

Gammel 06-04-10, 21:29   #78
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg finner såklart ikke den Calidamodellen jeg har, men denne ligner jo litt:

http://calida.timarco.no/Product8dc6...d2594170d.aspx

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 22:08   #79
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Jeg har da alltid kjøpt truser i samme str som andre klær, jeg har noen so er en str større, og de er for store. På meg er altså trusestr og str på andre truser likt. Hvordan er det mulig, når det for alle dere andre ikke er sånn?

Gammel 06-04-10, 22:18   #80
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Du har en elefants hukommelse, Elinblu.

Men hva er problemet med hipstere, egentlig. Jeg må nemlig ha det inn med teskje: Er det skjæringen midt over rumpeballene som skaper valk? Eller er det det høye livet som skaper bilring? Eller kombo?

Hipstere er vel ikke høye i livet? De skal jo hvile på hoftekammen, derav navnet.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:17.