Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Baneheia-dømt fikk julepermisjon … (TV2 Nettavisen)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-01-07, 00:34   #10
Bolette
Nybegynner

Medlem siden: Jan 2007
Bolette har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Baneheia-dømt fikk julepermisjon … (TV2 Nettavisen)

Han skal ut i samfunnet igjen, men jeg synes det er merkelig hvis han får gå fritt rundt på disse permisjonene sine. Spesielt hvis de pårørendes familier ikke er informert om permisjonen og kan risikere å treffe på ham uten å ha "forberedt" seg. Jeg synes imidlertid ikke offerets familie skal ha noe rett til å diktere noe som helst om permisjoner. Da må heller regler og retningslinjer være klare og etter beste evne prøve å finne en middelvei.

Jeg synes moren til gjerningsmannen kunne ha opptrådt LITT mer varsomt og hatt litt mer forståelse for hvordan det må være for de pårørende. Javel, hun har det sikkert vondt hun også, det tviler jeg ikke på, men det er jo likevel ikke i nærheten av hva ofrenes familier har gått gjennom. Måten hun hele tiden omtalte moren til hun ene jenta med fornavn reagerte jeg også på. Siden denne moren ikke engang ønsket å møte henne, regner jeg med at de ikke akkurat er på fornavn med hverandre...

Bolette er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:33.