Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Naboen helte en bøtte med såpevann på katta

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-04-10, 22:06   #401
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Naboen helte en bøtte med såpevann på katta

:stappteit:

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 22:11   #402
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Naboen helte en bøtte med såpevann på katta

Opprinnelig lagt inn av safran, her.


Ja, for faen.

Faen, som du banner i denne tråden. Jeg syntes så tydelig jeg så rine og satan i samme setning nå nettopp.

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

:stappteit:

En mulig ny erstatning for nek?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 22:19   #403
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Naboen helte en bøtte med såpevann på katta

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg ler og ler av denne tråden.



Denne tråden er jo en rendyrka "FP om 30 år"- tråd.

Her er det forargelse over en lav sko; indignasjon over katter i sin alminnelighet, katteeiere i særdeleshet og prinsipielle motstandere av hundebæsjposer i søplekassa.

Jeg har ikke helt klart å bestemme meg for hva jeg skal synes om at folk lar seg opprøre av små, lukkede hundebæsjposer i søplekassa si - det er på en måte litt fascinerende at man overhodet mener noe om sånt, for ikke å snakke om faktisk har prinsipper i forhold til det også.

Jeg har ikke rukket å bli grinete på denne tråden - registrerer at jeg rett og slett har hoppet rett fra til litt godlynt

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 22:22   #404
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.212
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Naboen helte en bøtte med såpevann på katta

Jeg lar meg ikke opprøre av hundebæsjposer i søppelkassa (om noen skulle finne på det), men sånn prinsipielt så syns jeg ikke man skal kaste noe i andres private søppelkasser. Kanskje særlig ikke bæsj, når jeg tenker meg om.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 22:24   #405
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Naboen helte en bøtte med såpevann på katta

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg lar meg ikke opprøre av hundebæsjposer i søppelkassa (om noen skulle finne på det), men sånn prinsipielt så syns jeg ikke man skal kaste noe i andres private søppelkasser. Kanskje særlig ikke bæsj, når jeg tenker meg om.

Hvis du ikke synes at andres urin og avføring på dine eiendeler er kult, er du en gammel, opprørt surpomp.
:konkluderer:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 22:34   #406
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.324
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Naboen helte en bøtte med såpevann på katta

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Faen, som du banner i denne tråden. Jeg syntes så tydelig jeg så rine og satan i samme setning nå nettopp.

Denne gangen var det ment som en kompliment.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 22:36   #407
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Naboen helte en bøtte med såpevann på katta

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Hvis du ikke synes at andres urin og avføring på dine eiendeler er kult, er du en gammel, opprørt surpomp.
:konkluderer:

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 22:42   #408
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Naboen helte en bøtte med såpevann på katta

Jeg synes det er helt ok om noen kaster hundeposen i søplekassen min. Om alle er velvillige til akkurat det så øker sjansen for at det blir tatt opp kontra om hundeeieren må gå med posen i hånda et par timer eller hvor lenge de nå går.

Jeg har lagt merke til diverse skriv på søppelkasser her og der som vagt tyder på at andre har gjort sin motsatte mening til noe av en kampsak.

  Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 22:43   #409
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.891
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Naboen helte en bøtte med såpevann på katta

Jeg tar gjerne en hundepose i søpla, heller det enn de ekle som titter fram under snøen nå.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 22:44   #410
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.914
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Naboen helte en bøtte med såpevann på katta

Folk må gjerne kaste hundeposen sin i søpla vår. Heller det enn at de lar være å plukke opp. Men jeg hadde nok ikke våget å gjøre det selv da jeg var hundeeier.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 22:46   #411
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.896
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Naboen helte en bøtte med såpevann på katta

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Grøss! Jeg pleier å kaste ting (f.eks. bananskall, epleskrott eller annet som jeg ikke kan putte i lomma) i søppelkasser jeg går forbi, om det så er private (rett innenfor åpen port) eller offentlige. Såppass forventer jeg at folk tåler!

Her skal det ikke ligge løst søppel i søppelkassa vår pga kommunen har Optisk sortering så jeg hadde blitt rimelig sur om du hadde kasta løst søppel i dunken min.

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 22:46   #412
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.324
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Naboen helte en bøtte med såpevann på katta

Alternativet er jo ikke å kaste det på bakken, men å ta det med hjem i sin egen søplekasse. Alvorlig banan.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 22:51   #413
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.896
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Naboen helte en bøtte med såpevann på katta

Naboen min, 3-4 hus nedenfor meg kaster hundeposen i vår søppeldunk når hun er på vei hjem. Tro hvorfor hun ikke kan bære den de få meterne hjem?

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 22:52   #414
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Naboen helte en bøtte med såpevann på katta

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Alternativet er jo ikke å kaste det på bakken, men å ta det med hjem i sin egen søplekasse. Alvorlig banan.


Men herlighet! Du skjønner jo at det blir litt i overkant vanskelig for en hundeeier. Ikke nok med at man har tatt ansvar for å lufte bikkja og fått bæsjen oppi en pose, men så skal man i tillegg måtte bære posen med seg hjem!

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 22:57   #415
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.421
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Naboen helte en bøtte med såpevann på katta

Da vi hadde hund, tok jeg posen med hjem, men det var en liten hund med liten bæsj Mulig at ikke alle hundeeiere er klar over det, men det lukter gjennom de hundeposene, særlig på varme dager. Her tømmes søpla hver 14.dag og det er igrunnen fint om jeg slipper hundebæsjlukt fra søppelkassa i tillegg til kattetisslukta utenfor døra.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 23:13   #416
dutte
fornyet
 
dutte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
Innlegg: 2.186
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Naboen helte en bøtte med såpevann på katta

Men altså, slik som Nin beskriver med 12 katter samlet på ett sted er jo ikke vanlig, det må jo være uvettig kattehold? Katten er ikke noe flokkdyr, den trives best for seg selv, og katter som er kastrerte / steriliserte går ikke rundt og markerer slik som ukastrater gjør. Det er jo det som er en stor del av problemet , at man blir sjenert av det ?
En sterilisert katt går ikke der folk ferdes og setter seg ned og skiter og tisser i vilden sky så videt jeg vet, min hannkatt gjør fra seg ute og han er så fiiin på det at han må langt til skogs og være helt privat, ellers går han ikke.

Jeg synes det høres ekstremt ut det som beskrives i tråden her.

Håper pusen din tok det fint, Estrella. Det var ikke noen fin ting å gjøre mot den.

__________________
08 09

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 23:32   #417
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Naboen helte en bøtte med såpevann på katta

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Her er det sørgelig lite søppeldunker langs veiene, jeg tror ikke jeg har registrert en eneste på veien herfra til barnehagen eller butikken, og det er et lite stykke. Jeg må se etter i morgen. Synes kommunen burde sette ut flere (eller noen i det hele tatt).

Sånn er det desverre her vi bor også....så jeg går ofte tur med hund OG bæsjepose. Nå er gangstiene her så jævl.....fullt av hundebæsj og hundeposer som bare er slengt fra seg. Fatter faktisk ikke at folk har samvittighet til å la være å plukke opp etter bikkja si/ eller plukke opp bæsjen for så å hive den i grøfta . URK .

To ganger har jeg hevet poser i private søplekasser. Ene gangen hos en bekjent (som selv har hund) og andre gangen da jeg var ute og gikk med to hunder og lillesøster som absolutt skulle leie meg når vi gikk. Da tok jeg meg friheten til å snike posene oppi en søplekasse i nabolaget, men kjenner at jeg ikke synes det er helt ok å gjøre det. Om andre derimot hadde kastet en hundepose i vår søplekasse, hadde jeg overhodet ikke brydd meg om det.

Og til det tråden dreier seg om; Katter.....med to hunder, har jeg faktisk ikke opplevd en eneste katt på tomta vår . Faktisk er det sjelden jeg ser katter i nabolaget her og det er ikke bare vi som har hund, så kattene har nok funnet seg et annet sted å tilbringe "fritiden" sin ute.....

NIN: om du har lov til å ha hund der du bor, kan du gjerne få låne en hund eller to altså . (skulle likt å se kattekreket som prøvde å snike seg inn soveromsvinduet ditt, med en hund liggende rett nedefor.....Hadde den minste/yngste hunden min ligget der, hadde garantert katten snudd i luften i det den prøvde å hoppe inn vinduet, for denne hunden ligger aldri og sover - ligger kun til lading.....og får med seg den minste lyd

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 23:35   #418
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Naboen helte en bøtte med såpevann på katta

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Hvis du ikke synes at andres urin og avføring på dine eiendeler er kult, er du en gammel, opprørt surpomp.
:konkluderer:

Fankern, hvor skal jeg NÅ kaste minstens brukte bleier?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 23:40   #419
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Naboen helte en bøtte med såpevann på katta

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Da vi hadde hund, tok jeg posen med hjem, men det var en liten hund med liten bæsj Mulig at ikke alle hundeeiere er klar over det, men det lukter gjennom de hundeposene, særlig på varme dager. Her tømmes søpla hver 14.dag og det er igrunnen fint om jeg slipper hundebæsjlukt fra søppelkassa i tillegg til kattetisslukta utenfor døra.

Oh yes....det stinker gjennom posen (mulig det er en grunn til at så mange plukker opp bæsjen for så å hive den i grøfta ).

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 23:42   #420
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Naboen helte en bøtte med såpevann på katta

Stinker hundebæsj mer enn babybæsj? For det ligger nemlig i poser i vår søppeldunk til enhver tid, og jeg har aldri kjent noen bæsjelukt derfra.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no