Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Har turen din gått i (v)asken?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-04-10, 12:54   #141
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har turen din gått i (v)asken?

Det er så mye trasig folk må gjennom nå! Jeg har på følelsen at Katla sprekker snart, og har avventet innkjøp av sommerferieflybilletter. Vi får sitte i mørket her i Norge i stedet, og være glad for at vi har hytte og bil.

Hilsen Missa, som skulle vært på vei til Paris nå. Like greitt, vi hadde neppe kommet oss NED, eller hjem for den saks skyld.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-10, 12:59   #142
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Har ei venninne på vei hjem fra Egypt nå som reiser med mann og 2 små barn. De fikk bare fly til Athen og må ta buss fra Athen og hjem. 37 timer med buss i effektiv kjøretid, så kommer stopp i tillegg. I tillegg hadde mange i det reisefølget som skulle med bussen fått diare.

Herregud,det hørtes jo helt forferdelig ut!!

Gammel 19-04-10, 13:01   #143
nikki

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Hilsen Missa, som skulle vært på vei til Paris nå. Like greitt, vi hadde neppe kommet oss NED, eller hjem for den saks skyld.

Gammel 19-04-10, 13:32   #144
emma71
utfordrer ikke

emma71 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
emma71 er populæremma71 er populæremma71 er populær
Standard

Mann og barn er fortsatt i Kristiansund, som planlagt, men har flybilletter hjem på torsdag siden det er 1-årsdagen til snuppa. Jeg er ganske pessimistisk til at de får kommet seg hjem med tanke på at de venter nye askeskyer innover Norge de nærmeste dagene, og selv om det ikke er noen krise er det litt leit hvis jeg ikke får vært sammen med henne på 1-årsdagen

Gammel 19-04-10, 13:35   #145
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av emma71, her.

Mann og barn er fortsatt i Kristiansund, som planlagt, men har flybilletter hjem på torsdag siden det er 1-årsdagen til snuppa. Jeg er ganske pessimistisk til at de får kommet seg hjem med tanke på at de venter nye askeskyer innover Norge de nærmeste dagene, og selv om det ikke er noen krise er det litt leit hvis jeg ikke får vært sammen med henne på 1-årsdagen

Kan de ikke dra hjem i dag da nå når det er åpent? Leste akkurat på en nettavis at de godtok nesten alt mulig av billetter selv om det ikke var til akkurat den avgangen (sikkert innen samme flyselskap) pga. unntakstilstandene som har vært og kommer mest sannsynlig til å bli nå.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-10, 13:37   #146
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Møkkamøkkamøkkamøkkavulkan som gjør at folka mine er stuck på masse rare steder! :hyyyyyl:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-10, 13:40   #147
Aiza
Går videre

Aiza sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 15
Aiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populær
Standard

Akkurat nå skulle jeg og mannen min vært på kjæreste tur i Gdansk og i dette øyeblikk tenker jeg at vi hadde vært på supermarked for å kjøpe inn masse god mat til forekommende dåp og 1.kommunion til helgen. I steden sitter jeg her og prøver desperat å finne ut hva vi skal servere.

Gammel 19-04-10, 13:43   #148
emma71
utfordrer ikke

emma71 sin avatar

Hvor: Follo
emma71 er populæremma71 er populæremma71 er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Kan de ikke dra hjem i dag da nå når det er åpent? Leste akkurat på en nettavis at de godtok nesten alt mulig av billetter selv om det ikke var til akkurat den avgangen (sikkert innen samme flyselskap) pga. unntakstilstandene som har vært og kommer mest sannsynlig til å bli nå.

Jo, de kunne sikkert prøvd seg på det, men 4-åringen vil så gjerne være hos oldemor og oldefar litt lenger, han var ikke klar for å dra hjem så mange dager før forventet. Så jeg drar heller og henter dem med bil på lørdag. Det er bedre at han blir glad enn at jeg får stillet snuppelengselen min

Gammel 19-04-10, 13:59   #149
Kjøkkenskriveren
Bork bork bork

Kjøkkenskriveren sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Nedre Romerike
Blogginnlegg: 56
Kjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ooooog.... der ble den planlagte jobbseminarturen til Portugal (med avreise i overmorgen) ombooket og flyttet til "enten september eller oktober, vi er ikke helt sikre". Like greit, ikke faen om jeg hadde dratt nedover nå og risikert å bli sittende fast der i dagevis (Portugal er sikkert fint om våren det, bevares, men man vil jo hjem til familien -- og det er et heller langt stykke å ta tog).

Gammel 19-04-10, 14:38   #150
Pelen

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Til dere som skal reise med SAS så anbefaler jeg å gå med i gruppen http://www.facebook.com/flySAS. De informerer kontinuerlig og raskt og hjelper så godt de kan.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-10, 14:48   #151
Karima
I tropene

Karima sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

Der ble et jobbseminar denne uka avlyst og jeg er mer enn glad til. Nå håper jeg bare jeg får samboer hjem til helga, to uker som alenemor er mer enn nok.

Gammel 19-04-10, 15:14   #152
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Usj, Acsa (nå fikk jeg litt lyst til å skrive Asca ).

Får du gjort det beste ut av det mens du er der? Bor du greit og slikt?

Jada! Jeg fant ut at jeg ikke hadde lyst til å sitte aleine på et hotell i London sentrum, så jeg dro til Oxford i stedet, til noen som egentlig er gamle bekjente av faren min. Jeg ringte lørdag morgen og spurte om jeg kunne bo der litt. Jeg elsker Oxford, og det er hyggelig å bo privat.

Gammel 19-04-10, 15:18   #153
ingling

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Høres koselig ut tross alt, Acsa. Og med å bo privat kan du bruke mer penger på bøker og sånt.

Kjærestens jobbtur til Barcelona er avlyst, men han tar det pent. Vi var litt skeptiske uansett, for om de hadde kommet seg ned er det jo ikke gitt at de ville kommet seg tilbake. Så får vi se om jeg kommer meg frem og tilbake til London 1. mai-helgen. Det er trossalt småting i forhold til det mange andre må få til i disse dager, så vi skal ikke klage.

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-10, 16:26   #154
Elin

Elin sin avatar

Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Til dere som skal reise med SAS så anbefaler jeg å gå med i gruppen http://www.facebook.com/flySAS. De informerer kontinuerlig og raskt og hjelper så godt de kan.

Nemlig!! og de siste dagenes hendelser viser hvem som er best når det gjelder i så måte....uten å være altfor partisk altså...

Gammel 19-04-10, 16:59   #155
Pelen

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Nemlig!! og de siste dagenes hendelser viser hvem som er best når det gjelder i så måte....uten å være altfor partisk altså...

SAS har i hvert fall fått mye positiv respsonse på FB.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-10, 18:39   #156
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Det er så mye trasig folk må gjennom nå! Jeg har på følelsen at Katla sprekker snart, og har avventet innkjøp av sommerferieflybilletter. Vi får sitte i mørket her i Norge i stedet, og være glad for at vi har hytte og bil.

Samme her. Tenkte bestille tur til sommeren nå, men avventer heller. Tror vi reiser i høstferien i stedet, og tar sommeren i Norge og omegn, for å si det sånn....

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-10, 19:05   #157
Elin

Elin sin avatar

Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

SAS har i hvert fall fått mye positiv respsonse på FB.

Ja, jeg vet, og responsen på callsentere og generellt i hele SAS-systemet har ikke latt vente på seg. Aldri før har vel SAS fått så mye skryt på så kort tid. Passasjerer blir fraktet med buss for fly over hele Europa og langdistanse-flyene landet i dag i Oslo og passasjerene bringes videre med buss. Crew og fly har sittet fast over hele kloden, men det har ikke vært èn eneste sur mine. Det er godt å være SAS-ansatt om dagen, bare så synd at permisjonsvarsler venter alle ansatte ganske så snart dersom dette blir langvarig.

Gammel 19-04-10, 19:08   #158
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg satser på at ferien i juli går som planlagt. Jeg gidder i allefall ikke å avbestille turen for å være på den sikre siden.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-10, 19:10   #159
Albertine
Passiv

Standard

Akkurat nå er jeg glad for at vi skal reise med Danskebåten i sommer. Men jeg er fortsatt veldig spent på om jeg kommer meg til London på søndag.

Svar med sitat
Gammel 19-04-10, 19:20   #160
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg satser på at ferien i juli går som planlagt. Jeg gidder i allefall ikke å avbestille turen for å være på den sikre siden.

Nei, samme her. Satser selvfølgelig på at om Katla får utbrudd, så blåser det sønnavind.

Og sånn i forhold til Katla; Er det noen som vet om en nettside som kontinuerlig oppdaterer i forhold tl vulkansk aktivitet på Island?

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:25.