|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#121 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har turen din gått i (v)asken?
I følge vår forsikring (Gouda), så dekkes også reiser som berøres av naturkatastrofer; |
|
|
|
|
|
#123 |
|
Sperret
Det er da noe, selv om det er superkjipt å gå glipp av en tur man virkelig har gledet seg til. Sist redigert av Fruktflua : 17-04-10 kl 22:24. |
|
|
|
|
|
#124 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Har turen din gått i (v)asken?Tja, han er pilot, ikkje geolog, så han er jo ingen ekspert på vulkansk oske og vulkanar i alle fall. Eg anar ikkje om dette er overdramatisert eller ikkje. I Norge er det nok det - alt i Norge blir overdramatisert. Likevel er det litt kipt om det skulle dette ned eit fly på grunn av dette. Og andre land gjer jo det samme. Dette er jo også temmelig knusande for flyselskapa, og kostar enormt med pengar for samfunnet totalt sett. Det ville vere ganske skandaløst om dette var "for ingenting". |
|
|
|
|
|
#125 |
|
Off the map.
|
Sv: Har turen din gått i (v)asken?Jeg leste et sted at det kun finnes en måler som gjør det mulig å måle konsentrasjonen i flyhøyde, så som det er nå så er det vel for å være på den sikre siden, ikke pga at det er påvist for høye konsentrasjoner.
|
|
|
#126 |
|
Sperret
|
|
|
|
|
|
#129 |
|
Med tommestokk i veska
Sv: Har turen din gått i (v)asken?Men dette er basert på ein stk. målar ja, men også dette "instituttet" eller kva det nå er, i England, som måler lufta, og som gir råd til Europa. I tillegg metreologisk institutt i Norge. Og alle desse tre, uavhengig av kvarandre, kjem fram til samme resultat og samme prognosar. Så det er ikkje heilt tatt ut av lufta.. for å seie det litt platt. |
|
|
|
|
|
#130 |
|
Sperret
Sv: Har turen din gått i (v)asken?Og da har søsteren min som skulle til Kypros på mandag fått beskjed av Ving om at de skal få en telefon fra Ving i morgen som informerer om hva som skjer, men at reisen mest trolig blir kansellert. |
|
|
|
|
|
#132 |
|
Med tommestokk i veska
Sv: Har turen din gått i (v)asken?Beklager å plage denne tråden, men islendingane syns jo dette er litt festelig innimellom også: (Kilde: youtube.com) |
|
|
|
|
|
#134 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Har turen din gått i (v)asken?Siste nytt:
|
|
|
|
|
|
#135 |
|
Med tommestokk i veska
Sv: Har turen din gått i (v)asken?Det er bra! Håpar ting går betre frå nå av! |
|
|
|
|
|
#136 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Har turen din gått i (v)asken?Jeg er akkurat hjemkommet etter å ha 'strandet' i Frankfurt på torsdag. Laang hjemreise. Skal ut og fly igjen om halvannen uke og satser på at alt er normalt igjen da. |
|
|
|
|
|
#137 |
|
Audacious
|
Sv: Har turen din gått i (v)asken?Her i Storbritannia er det stengt til (minst) 19 i kveld. SAS tror ikke de får ut fly herfra i morgen heller. Og etter noen dager i telefonkø kom jeg endelig gjennom nå, og da er onsdagen fullbooket. Jeg har fått fly hjem på torsdag. Det er satt opp busser, som bruker et døgn til Køben, er framme fem om morgenen, og derfra er man "on your own". Bekkenet mitt klarer ikke et døgn på buss.
|
|
|
#138 |
|
Passiv
|
Sv: Har turen din gått i (v)asken?:sutre: |
|
|
|
#140 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Har turen din gått i (v)asken?Har ei venninne på vei hjem fra Egypt nå som reiser med mann og 2 små barn. De fikk bare fly til Athen og må ta buss fra Athen og hjem. 37 timer med buss i effektiv kjøretid, så kommer stopp i tillegg. I tillegg hadde mange i det reisefølget som skulle med bussen fått diare. |
|
|
|
![]() |
|
|