|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#141 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Har turen din gått i (v)asken?Det er så mye trasig folk må gjennom nå! Jeg har på følelsen at Katla sprekker snart, og har avventet innkjøp av sommerferieflybilletter. Vi får sitte i mørket her i Norge i stedet, og være glad for at vi har hytte og bil.
|
|
|
|
#142 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har turen din gått i (v)asken?
Herregud,det hørtes jo helt forferdelig ut!!
|
|
|
#143 |
|
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#144 |
|
utfordrer ikke
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
![]() ![]() ![]() |
Sv: Har turen din gått i (v)asken?Mann og barn er fortsatt i Kristiansund, som planlagt, men har flybilletter hjem på torsdag siden det er 1-årsdagen til snuppa. Jeg er ganske pessimistisk til at de får kommet seg hjem med tanke på at de venter nye askeskyer innover Norge de nærmeste dagene, og selv om det ikke er noen krise er det litt leit hvis jeg ikke får vært sammen med henne på 1-årsdagen
|
|
|
#145 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan de ikke dra hjem i dag da nå når det er åpent? Leste akkurat på en nettavis at de godtok nesten alt mulig av billetter selv om det ikke var til akkurat den avgangen (sikkert innen samme flyselskap) pga. unntakstilstandene som har vært og kommer mest sannsynlig til å bli nå. |
|
|
|
|
|
#147 |
|
Går videre
|
Sv: Har turen din gått i (v)asken?Akkurat nå skulle jeg og mannen min vært på kjæreste tur i Gdansk og i dette øyeblikk tenker jeg at vi hadde vært på supermarked for å kjøpe inn masse god mat til forekommende dåp og 1.kommunion til helgen. I steden sitter jeg her og prøver desperat å finne ut hva vi skal servere.
|
|
|
#148 |
|
utfordrer ikke
Hvor: Follo
![]() ![]() ![]() |
Jo, de kunne sikkert prøvd seg på det, men 4-åringen vil så gjerne være hos oldemor og oldefar litt lenger, han var ikke klar for å dra hjem så mange dager før forventet. Så jeg drar heller og henter dem med bil på lørdag. Det er bedre at han blir glad enn at jeg får stillet snuppelengselen min
|
|
|
#149 |
|
Bork bork bork
|
Sv: Har turen din gått i (v)asken?Ooooog.... der ble den planlagte jobbseminarturen til Portugal (med avreise i overmorgen) ombooket og flyttet til "enten september eller oktober, vi er ikke helt sikre". Like greit, ikke faen om jeg hadde dratt nedover nå og risikert å bli sittende fast der i dagevis (Portugal er sikkert fint om våren det, bevares, men man vil jo hjem til familien -- og det er et heller langt stykke å ta tog).
|
|
|
#150 |
|
|
Sv: Har turen din gått i (v)asken?Til dere som skal reise med SAS så anbefaler jeg å gå med i gruppen http://www.facebook.com/flySAS. De informerer kontinuerlig og raskt og hjelper så godt de kan. |
|
|
|
|
|
#151 |
|
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har turen din gått i (v)asken?Der ble et jobbseminar denne uka avlyst og jeg er mer enn glad til. Nå håper jeg bare jeg får samboer hjem til helga, to uker som alenemor er mer enn nok.
|
|
|
#152 |
|
Audacious
|
Jada! Jeg fant ut at jeg ikke hadde lyst til å sitte aleine på et hotell i London sentrum, så jeg dro til Oxford i stedet, til noen som egentlig er gamle bekjente av faren min.
|
|
|
#153 |
|
|
Sv: Har turen din gått i (v)asken?Høres koselig ut tross alt, Acsa. Og med å bo privat kan du bruke mer penger på bøker og sånt. |
|
|
|
|
|
#154 |
|
Hvor: Akershus
|
|
|
#155 |
|
|
SAS har i hvert fall fått mye positiv respsonse på FB. |
|
|
|
|
|
#156 |
|
Pauset
|
Samme her. Tenkte bestille tur til sommeren nå, men avventer heller. Tror vi reiser i høstferien i stedet, og tar sommeren i Norge og omegn, for å si det sånn.... |
|
|
|
|
|
#157 |
|
Hvor: Akershus
Ja, jeg vet, og responsen på callsentere og generellt i hele SAS-systemet har ikke latt vente på seg. Aldri før har vel SAS fått så mye skryt på så kort tid. Passasjerer blir fraktet med buss for fly over hele Europa og langdistanse-flyene landet i dag i Oslo og passasjerene bringes videre med buss. Crew og fly har sittet fast over hele kloden, men det har ikke vært èn eneste sur mine. Det er godt å være SAS-ansatt om dagen, bare så synd at permisjonsvarsler venter alle ansatte ganske så snart dersom dette blir langvarig.
|
|
|
#158 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Har turen din gått i (v)asken?Jeg satser på at ferien i juli går som planlagt. Jeg gidder i allefall ikke å avbestille turen for å være på den sikre siden. |
|
|
|
|
|
#159 |
|
Passiv
|
Sv: Har turen din gått i (v)asken?Akkurat nå er jeg glad for at vi skal reise med Danskebåten i sommer. |
|
|
|
#160 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Nei, samme her. Satser selvfølgelig på at om Katla får utbrudd, så blåser det sønnavind. |
|
|
|
![]() |
|
|