Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Halvnakne og nakne profilbilder

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-05-10, 01:12   #11
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Halvnakne og nakne profilbilder

Nå måtte jeg inn og sjekke FB, og det var skuffende få nakne og halvnakne profilbilder. Jeg hadde ei venninne i bikini for ikke så lenge siden, og jeg husker at det eneste jeg tenkte at det var kuult at hun var så fornøyd med kroppen sin at hun ville offentliggjøre et bikinibilde av seg selv.

Å slette noen fordi de har støgt profilbilde har aldri rammet meg inn, men jeg skjulte nettopp ei fordi de eneste statusoppdateringene hun klarer å produsere er sånne sinnsykt overnasjonalistiske amerikanske propagandasvada om Gud og ferdreland. Skulle ha slettet henne hvis det ikke var fordi hun i RL er en skikkelig stakkarslig person og jeg innbilder meg at hun kan finne på å bli lei seg om hun finner ut at hun slettes sånn ca fire dager at hun ble akseptert. Jeg er litt feig merker jeg.

Men utover det så tror jeg kanskje at så lenge ingen bruker bilder av nakne kjønnsorganer, så går det meste fint for meg. Om de vil være fulle eller vovet kledd på profilbildet - be my guest!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:23.