|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: For eller imot trampoline? | |||
| For |
|
162 | 73,97% |
| Imot |
|
31 | 14,16% |
| Bryr meg ikke - dustepoll |
|
19 | 8,68% |
| Annet - spesifiser i tråden |
|
7 | 3,20% |
| Deltakere: 219. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
I endring
|
Sv: Er du for eller imot trampoline?Jeg monterte trampoline helt på egenhånd i går
|
|
|
#82 |
|
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du for eller imot trampoline?Jeg var i mot. Synes det var alt for mange skader, for mye leven, stygg osv....
|
|
|
|
#83 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du for eller imot trampoline?Veldig for. Ungene bruker den masse, og mor syns den er deilig å ligge på med kald pils i hånda mens hun ser på far klippe gresset |
|
|
|
|
|
#84 |
|
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Sv: Er du for eller imot trampoline?
Jeg er imot. (Trampolineeier fra i dag.) Den tvinger meg til å klippe gress. Og så burde det være en øvre aldersgrense.
|
|
|
#85 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du for eller imot trampoline?Jeg var veldig i mot pga evt skader og evt ansvar for andres unger. Mannen var også veldig i mot....mest pga at han ikke fikk klippet plen under |
|
|
|
|
|
#86 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Er du for eller imot trampoline?Øvre aldersgrense er der vel ikke, men en øvre vektgrense er der jo
|
|
|
#88 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Er du for eller imot trampoline?Det varierer vel, men de fleste jeg har sett annonse på har en maks belastningsvekt på hoppende på 100 kg. Finnes vel de som tåler mer har jeg lest, men det er ikke alle plasser dette står oppført, derfor har jeg ikke funnet noen som har det.
|
|
|
#89 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Er du for eller imot trampoline?
Vi har trampoline fra JumpKing m/sikkerhetsnett. Og det som er viktig når man har trampoline er vedlikeholdet av denne - sjekke at nettet, duken og fjærene er i god stand jevnlig. Vi låser nettet når vi reiser bort, så ingen andre har mulighet til å komme seg inn på den.
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 18-06-10 kl 12:57. |
|
|
|
|
|
#90 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Sv: Er du for eller imot trampoline?Hverken for eller i mot. Snuppa mi har en mini-variant som hun er såre fornøyd med, og jeg håper hun har vokst fra seg trampoline-behovet når hun blir lei den hun har.
|
|
|
#91 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Sunnhordland
![]() |
Sv: Er du for eller imot trampoline?Vi fikk naboens trampoline i fjor, synest det er helt greit.
|
|
|
#92 |
|
Aktiv
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Sør/øst landet
![]() |
Sv: Er du for eller imot trampoline?Er ingen tvil om at det er bra for barn og voksne med trampoline men bor du i ett boligfelt følger det med en del ansvar også, vi har ikke plass i vår hage men hadde vi hatt det så tror jeg at jeg ville gravd den ned. |
|
|
|
|
|
#93 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() |
Sv: Er du for eller imot trampoline?En ting er sikkert...Ingen av dere som skriver her er foreldre som bor i nærheten av jobben min, jeg syklet nemlig forbi ikke mindre enn 4 trampoliner på vei hjem i dag, jeg hadde tidligvakt og var ferdig før de fleste andre drar fra jobb. En tid på dagen da mange skoleunger er alene hjemme. På minst 3 av trampolinene var det mange unger som hoppet i vei samtidig. |
|
|
|
|
|
#94 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jun 2010
![]() |
Sv: Er du for eller imot trampoline?Er absolutt for, men det krever et sett med gode regler - og sikkerhetsnett! |
|
|
|
![]() |
|
|