Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvit saus fra pose?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-02-07, 21:26   #9
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvit saus fra pose?

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Hvis man skal lage f.eks. kjøttkaker fra bunnen av, så er det greit å ha krydder, f.eks. muskat (syns jeg er godt). Hvis man lager mat med muskat i jevnlig, så er det ikke noe problem å ha muskat i skapet. Men den dagen du står der og skal lage kjøttkaker og innser at du ikke har halvparten av ingrediensene, da er det en terskel. Enten kan du gå ut og kjøpe en mengde råvarer som du ikke kommer til å bruke igjen før de har gått ut på dato, eller så kan du kjøpe ferdige kjøttkaker.

Pleier folk flest å kjøpe ferdige kjøttkaker?

Jeg innrømmer forresten at jeg blir småsjokkert av at man kjøper ferdig (?) lasagne og at det å lage den selv liksom er noe flott (for enkelte).

Jeg trodde jeg var en av dem som brukte mye pose- og ferdigmat, men innser nå at jeg faktisk lager mye mat fra bunnen av uten å tenke over at det er det jeg gjør (jeg har alltid trodd at når noen sier de lager lasagne fra bunnen av så lager de platene selv )

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:40.