Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvit saus fra pose?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-02-07, 15:56   #9
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvit saus fra pose?

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Min konklusjon etter aa ha lest denne og flere andre traader her inne, er at medlemmene paa dette forumet (i alle fall de som svarer i denne traaden) over hodet ikke er representative for "folk flest".

Det er MANGE som ikke kan lage saus fra bunnen av, det er MANGE som ikke gidder aa gjöre dette hvis det finnes en lettere lösning (les: ferdigsaus). Toro og tilsvarende produsenter (jeg har faktisk jobbet for en av dem en gang i tiden) hadde aldri hatt et produkt paa markedet dersom det ikke var behov for det. Handelen hadde ogsaa raskt fjernet produktet fra hyllene om det ikke lönte seg aa ha det der (les: at folk kjöpte det).

Det er veldig flott at mange av dere heller lager mat fra bunnen av, men jeg ville bare si at dere nok ikke er gjennomsnittlige.

Sant nok, derfor tror jeg folk flest har godt av en liten wake-up call. De fleste sier nemlig at de bruker poser fordi det tar kortere tid og er mer lettvint. De færreste vet hvor mye tid det tar å lage det fra bunn av.

Jeg kan ikke se at det skader noen å fortelle at det gjerne tar akkurat like kort/lang tid å lage maten fra bunnen av.

Svigermoren min er glad i disse TORO gryterettene, spesielt en med spaghetti i. Disse tar 20 minutter å lage, står det på pakningen. Etter å ha tenkt over hvor lang tid det tar å åpne en boks med tomater, en med bønner, litt mais og litt krydder, steke kjøttdeigen (det må man jo likevel) og ha pasta oppi så bruker hun ikke TORO mer. Men hun visste altså ikke bedre. De allerfleste tror jo gjerne at hjemmelaget er bedre, men tror det er så mye pes.

Hvis noen lager TORO fordi de synes smaken er så utrolig mye bedre enn alt annet, så er det jo en grei begrunnelse.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:49.