|
|
#42 |
|
Passiv
|
Sv: BH-størrelser
|
|
|
|
#44 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Silikon er (nesten) alltid feil.
|
|
|
#46 |
|
Introvert textrovert
|
Revolusjonen var ikke så stor for min del. Fra 85B til 80D. Jeg er fremdeles bredere over ryggen enn jeg liker.
|
|
|
#48 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: BH-størrelserJeg kommer aldri til å finne en bh som passer. Puppene mine er rett og slett FEIL.
|
|
|
#50 |
|
Introvert textrovert
|
|
|
|
#51 |
|
Passiv
|
Makes sense. |
|
|
|
#52 |
|
Fortynnet
|
Sv: BH-størrelserDet er helt klart lurt å ikke ha halve puppen under armen. Jeg stusser bare litt på dette med at alle liksom VIL ha størst mulig pupper og størst mulig cup. Jeg vil IKKE det. Jeg har C-cup (eller sikkert større på LaLina), men det er for mye for min indre person. |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Passiv
|
Det er nok mer det at med denne E-cupen så ser det ut som jeg har pupper som passer sånn ca til kroppen ellers. Det harmonerer litt bedre på meg. Det er jo ikke noe i nærheten av at jeg har kjempesaker liksom. |
|
|
|
#54 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: BH-størrelserJeg er i klubben til dem som syns B-cup er passe og hadde sikkert besvimt om noen skulle prakke på meg en D.
|
|
|
#57 |
|
Sviiisj!!
|
Vel, det er jo ikke det som er poenget, altså. Det er jo å få mest mulig i cupen slik at den sitter mest mulig inntil kroppen og det ikke blir gliper noe sted. Og jeg er enig med Karamell. Jeg har jo ikke fått større pupper selv om jeg gikk opp i cup-str.
|
|
|
#58 |
|
Sviiisj!!
|
|
|
|
#59 |
|
En som trener
|
Sv: BH-størrelserFor min del har det å gå fra 80D til 75FF gjort mye altså. Fantastisk å kjenne at stroppene ikke må bære alt, og at bh'en sitter godt inntil. Det er overgangen til 70G som kanskje ble i meste laget. |
|
|
|
|
|
#60 |
|
Passiv
|
Igjen, fullstendig enig med MinaX. Med 80D ble alt holdt på plass, bevares, men med 75FF har de fått form, fasong og ikke minst løft. Og det er utrolig deilig at det sitter helt inntil kroppen. |
|
![]() |
|
|