Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

BH-størrelser

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-06-10, 21:59   #41
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: BH-størrelser

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Ikke mine. De er større nå.

Sleng inn litt silikon, så blir de enda større!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-10, 22:01   #42
Slettet bruker
Passiv

Standard

De skal være naturlige. Som hårfargen og alderen og alt det andre på meg. :satser på at dere ikke sjekker fødselsår på FB:

Svar med sitat
Gammel 19-06-10, 22:08   #43
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeje. Du vet du trykker på triggerpunktene mine nå, snuppa. Men det er greit. :snill&medgjørlig&fullstappetmednonstop:

Gammel 19-06-10, 22:09   #44
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Sleng inn litt silikon, så blir de enda større!

Silikon er (nesten) alltid feil.

Gammel 19-06-10, 22:12   #45
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeje. Du vet du trykker på triggerpunktene mine nå, snuppa. Men det er greit. :snill&medgjørlig&fullstappetmednonstop:

Du kjenner standarden for Vakre Pupper FP-definisjon såklart? Lange og slanke?

Svar med sitat
Gammel 19-06-10, 22:26   #46
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg skraper ikke - det skal jeg ha. Men det var mere der som var bryst enn jeg visste. Men nå er jeg da ikke 90B mer - nå er jeg 75E. Det er en veldig annen feel.

Revolusjonen var ikke så stor for min del. Fra 85B til 80D. Jeg er fremdeles bredere over ryggen enn jeg liker.

Jeg kjenner triggerpunktene til aC og det er ikke det at jeg gjerne vil ha pupper så store som hus (som min far pleier å si), men jeg ønsker meg pupper som står til resten av kroppen min. Jeg er ikke petite, men det er liksom puppestellet i forhold til resten. Makes sense?

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-06-10, 22:41   #47
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

It makes sense at man vil ha en BH som passer. Det vil jo jeg også.

Gammel 19-06-10, 22:45   #48
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg kommer aldri til å finne en bh som passer. Puppene mine er rett og slett FEIL.

Gammel 19-06-10, 22:47   #49
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pupper ar aldri feil. :tar en Mauser:

Gammel 19-06-10, 22:48   #50
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

It makes sense at man vil ha en BH som passer. Det vil jo jeg også.

Det og, men jeg vil også ha pupper som passer til resten av meg. Eb god BH gir meg ikke det, men det er ihvertfall i riktig retning.

Gammel 20-06-10, 09:14   #51
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Revolusjonen var ikke så stor for min del. Fra 85B til 80D. Jeg er fremdeles bredere over ryggen enn jeg liker.

Jeg kjenner triggerpunktene til aC og det er ikke det at jeg gjerne vil ha pupper så store som hus (som min far pleier å si), men jeg ønsker meg pupper som står til resten av kroppen min. Jeg er ikke petite, men det er liksom puppestellet i forhold til resten. Makes sense?

Makes sense.

Det var den feelingen jeg hadde også. De ser jo mye større ut når ikke halvparten ligger under armen. Og da passer de bedre til kroppen min. Jeg er stor og kraftig (de slemme ville sikkert sagt feit, men da ville jeg sikkert jult dem opp...) og B-cup ser veldig lite ut. Hadde jeg vært veldig slank så ville B-cup sett helt fint ut - for da syns jo pupper i B-cup.

Mottoet er at det er finest at puppene er større enn valken på undersiden. Er det ikke valk på undersiden så er det det aller beste såklart.

Svar med sitat
Gammel 20-06-10, 09:21   #52
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er helt klart lurt å ikke ha halve puppen under armen. Jeg stusser bare litt på dette med at alle liksom VIL ha størst mulig pupper og størst mulig cup. Jeg vil IKKE det. Jeg har C-cup (eller sikkert større på LaLina), men det er for mye for min indre person. (Men liksom ikke noe å komme og bestille brystreduksjon for heller, jeg ser den...)

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-10, 09:27   #53
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Det er helt klart lurt å ikke ha halve puppen under armen. Jeg stusser bare litt på dette med at alle liksom VIL ha størst mulig pupper og størst mulig cup. Jeg vil IKKE det. Jeg har C-cup (eller sikkert større på LaLina), men det er for mye for min indre person. (Men liksom ikke noe å komme og bestille brystreduksjon for heller, jeg ser den...)

Det er nok mer det at med denne E-cupen så ser det ut som jeg har pupper som passer sånn ca til kroppen ellers. Det harmonerer litt bedre på meg. Det er jo ikke noe i nærheten av at jeg har kjempesaker liksom.

Svar med sitat
Gammel 20-06-10, 09:57   #54
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er i klubben til dem som syns B-cup er passe og hadde sikkert besvimt om noen skulle prakke på meg en D. Jeg har lite valker fra under puppene eller på sidene som kan stappes inn også. Jeg hørte en gang på Dragen og bestilte en D fra Bravissimo, og har hatt mye moro med å se hva jeg kan få plass til oppi der, ved siden av puppene. Et sokkepar, for eksempel.

Gammel 20-06-10, 10:06   #55
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Greit hvis man er på tur med ungene og har mye å bære på Polyanna, kan f.eks. ha niste i bh-en.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-10, 10:15   #56
Slettet bruker
Passiv

Standard

Greit hvis man er på tur med ungene og har mye å bære på Polyanna, kan f.eks. ha niste i bh-en.

Det er jo en veldig fin og naturlig overgang for ungene fra amming til fast føde da.

Svar med sitat
Gammel 20-06-10, 10:35   #57
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

... men jeg er helt med på at det er et poeng at man får alt som skal i cupen i cupen. Seff. Men at man strammer alt for mye rundt for å få enda mer å skrape opp i cupen, vel...

Vel, det er jo ikke det som er poenget, altså. Det er jo å få mest mulig i cupen slik at den sitter mest mulig inntil kroppen og det ikke blir gliper noe sted. Og jeg er enig med Karamell. Jeg har jo ikke fått større pupper selv om jeg gikk opp i cup-str. Jeg vil ikke akkurat si at mine pupper befinner seg i glamour-segmentet. Faktisk tror jeg ikke noen ville legge merke hvem av meg og Elinblu som har størst cup-str, med mindre vi stilte oss opp for eksplisitt inspeksjon.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-10, 10:40   #58
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Virkelig ikke. Men det var en eureka-følelse å få på BH som ikke tvinger puppene inn i halve fersken-former midt foran, og som man ikke trenger å gå å dra i og stappe på plass i hele dagen. Og den størrelsen det resulterte i, får jeg ikke tak i på Lindex og HM.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-10, 10:49   #59
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For min del har det å gå fra 80D til 75FF gjort mye altså. Fantastisk å kjenne at stroppene ikke må bære alt, og at bh'en sitter godt inntil. Det er overgangen til 70G som kanskje ble i meste laget.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-10, 12:11   #60
Albertine
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

For min del har det å gå fra 80D til 75FF gjort mye altså. Fantastisk å kjenne at stroppene ikke må bære alt, og at bh'en sitter godt inntil. Det er overgangen til 70G som kanskje ble i meste laget.

Igjen, fullstendig enig med MinaX. Med 80D ble alt holdt på plass, bevares, men med 75FF har de fått form, fasong og ikke minst løft. Og det er utrolig deilig at det sitter helt inntil kroppen.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:23.