|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Peppy!
|
Sv: Helsetopp jukset med CV
Jeg gjør alltid det, synes synd på folk som har havnet i trøbbel. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, det kan fint kallast ei personlig tragedie og samtidig svindel og kriminell handling.
|
|
|
#24 |
|
Passiv
|
Hysjda - la meg nå kose meg litt. Jeg har jo en sånn vidunderlig høytids-endeligfredag-stund med å gasse meg i egne fordommer her.
Er jo ikke sagt at han var med på dette. Han kan ha vært uvitende som alle andre han. Drammeprinsen har jo aldri sett noen dokumentasjon på min utdannelse han. Han bare må ta for god fisk at jeg er som jeg er. |
|
|
|
#25 |
|
rakkarpus
|
Hun hadde ført opp utdannelse fra 3 universiteter/høyskoler (bla London School of Economics ) og aldri vært elev der! Hun påsto hun var siviløkonom, men noen hadde visst begynt å lure, for hun kunne ikke føre regnskap
|
|
|
#26 |
|
Passiv
|
Det å tillegge en avslørt svindler økt selvmordsrisiko blir litt i overkant for meg altså. Det vet vi ingenting om. |
|
|
|
#27 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#28 |
|
Det skal vel ikkje så mykje fantasi til å tenke seg at det vanvittige mediekøyret ho no opplever kombinert med skammen og at kolleger og vennar vender ho ryggen kan gjere at ho kan bli frista til å velge den "enkle" løysinga?
|
|
|
#29 |
|
Peppy!
|
Et spørsmål til alle FPs siviløkonomer: Kan dere føre regnskap? |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Sv: Helsetopp jukset med CVJon Sudbø, forskeren som blei avslørt for nokre år sidan, har sagt at han også vurderte sjølvmord. Syns ikkje det er så rart eg. Trur tanken ville streifa meg meir enn ein gang viss eg havna i ein sånn situasjon.
|
|
|
#31 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Vel, ehh, i teorien så kan jeg det... jeg har i praksis levert et årsoppgjør eller ti også for et lite firma, men da følte jeg meg veldig sånn... "hmm, kan jeg gjøre dette da?" Men det gikk faktisk bra da.. så jeg kan vel med hånden på hjertet si at jeg teoretisk sett kan det ja. Sånn når jeg har det fra året før som mal, og noen å spørre underveis...
|
|
|
#32 |
|
rakkarpus
|
Og hvis han hadde sett det er det vel ikke sikkert han hadde skjønt så mye av det heller?
|
|
|
#33 |
|
|
Sv: Helsetopp jukset med CVJeg har papirutgaven og der står det at hun også har sagt hun har sykepleier- og anestesisykepleierutdannelse fra sverige som det heller ikke finnes dokumentasjon på... |
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
Hun hadde forfalskede papirer på en utdannelse i utlandet, og forfalskede papirer på at NHH hadde godkjent hennes utenlandske utdanning som siviløkonom. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Helsetopp jukset med CVJa ja - da har hun i det minste vært kvalifisert for å avsløre juks hos andre - fordi hun visste pokker så godt hvordan det skulle gjøres.
|
|
|
#38 |
|
rakkarpus
|
Det er jo det de ikke har gjort, er visst 100 helsearbeidere som er blitt ansatt uten å ha riktig utdannelse.
|
|
|
#39 |
|
rakkarpus
|
|
![]() |
|
|