Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hva ellers i Florida?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-07-10, 07:55   #5
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ellers i Florida?

Det er fantastisk med dyreliv i Florida. Vi kjørte gjennom Everglades, og så skilpadder, beltedyr, ørn, og whatnot (det finnes pantere også, men de er visst sånn halvveis inngjerdet). Utenfor hotellet møtte vi vaskebjørn og alligatorer. På stranden på Mexicogulfsiden ble vi invadert av delfiner, hai, mange rare krabber og merkelige sjøstjerner, det var sting rays i sanden og i det hele tatt. Så jeg vil anbefale å få gjort litt av slike ting også. På grunn av oljesølet må man nå et stykke sydover, strendene i Panhandle-distriktet er utrygt. Siesta Beach ved Sarasota går for å være USAs vakreste strand, og der er det helt fantastisk altså. Virkelig. Det ser ut til at de slipper unna oljen der. Ellers er det en halvøy enda lenger syd som heter Sanibel Island. Det er et shelling place, hvor strendene er full av all verdens skjell. Det er jo veldig spesielt og vakkert da. Akkurat den øya har jeg bare sett bilder av, og jeg SKAL reise dit. Men jeg har vært i distriktet, og det er virkelig fantastisk med skjell i alle farger.

Jeg synes strendene i Syd-Florida, mot Mexicogulfen, er et paradis av de helt sjeldne, og ville ikke for alt i verden unngått å reise innom der. Vi kjørte Miami - Sarasota - Orlando - Miami, og det var ikke for mye i bil det altså.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:09.