|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Egoistisk å hoppe i fallskjerm som gravid?Det blir jo ikke akkurat noe MINDRE fokus på at hun hoppet ved at jordmora står frem i media heller.
|
|
|
#43 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Egoistisk å hoppe i fallskjerm som gravid?Jeg husker jeg så Kari Traa på et program på tv fra ektremsportveko og tenkte "Jøss, er det en særlig forsvarlig aktivitet når man er gravid?" og fortsatte å tenke "henne om det".
|
|
|
|
#44 |
|
Ekvilist
|
Sv: Egoistisk å hoppe i fallskjerm som gravid?
Helt enig!
Åh!
|
|
|
#45 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Egoistisk å hoppe i fallskjerm som gravid?Hun har i det minste gått ut i media og sagt at hun ikke oppfordrer andre til å gjøre det samme. Det hjelper *litt*.
|
|
|
#46 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Yesssss. Endelig. Jeg er elendig på å ta ironi på FP, men Irma kjenner jeg så godt at denne gangen skjønte til og med jeg det.
|
|
|
|
#47 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Egoistisk å hoppe i fallskjerm som gravid?Sånn litt på siden: Jeg synes nesten det er mer egositisk å drive med ekstremsport som å kaste seg ut fra fjellknauser og slikt når man har barn, enn å hoppe i fallskjerm når barnet er i magen. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
can-jur
|
Sv: Egoistisk å hoppe i fallskjerm som gravid?Ojojoj, den store :uansvarlig under graviditet: tråden
|
|
|
|
#49 |
|
Peppy!
|
Jeg skjønner hva du mener, men om man sammenstiller å drepe seg selv sammen med barnet kontra kun seg selv så blir liksom ikke det første så rent lite egoistisk det heller. (Og jeg ser det absurde i at dette kommer fra meg, som er pro selvbestemt abort. Men det blir noe så håpløst "fordi det er GØY"-greie over det, som at den gravide tar lett på sitt barns liv, som provoserer meg noe inn i granskogen.) |
|
|
|
|
|
#50 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Men det står i samme slengen, at hun heller ikke fraråder det. :lest dagbladet på nett:
|
|
|
#51 |
|
har tatt seg sammen
|
Man vil vel sjelden fraråde andre å gjøre noe man selv nettopp har gjort?
|
|
|
#53 |
|
kamerat
|
Sv: Egoistisk å hoppe i fallskjerm som gravid?Hjernen krymper jo!
|
|
|
#54 |
|
Epikur
|
Sv: Egoistisk å hoppe i fallskjerm som gravid?Jeg ville ikke ha hoppet i fallskjerm nå. (5 mnd. på vei) Men jeg har aldri gjort det før. Ting jeg pleier å gjøre og var trygg på, ville jeg lett gjort om det ikke innebar støt eller slag eller brå rykk. Man skulle vel tro at fallskjermhopping innebærer nettopp støt og brå rykk, men den risikoen får hun ta selv.
|
|
|
#55 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Egoistisk å hoppe i fallskjerm som gravid?Altså, det er Kari Traa vi snakker om her. Ikke en hvilken-som-helst vordende mor.
|
|
|
#56 |
|
can-jur
|
Nødvenig og nødvendig. De fleste kjører jo en god del mer enn bare til og fra jobben?
|
|
|
|
#57 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Egoistisk å hoppe i fallskjerm som gravid?Jeg kan virkelig ikke fatte og begripe hvorfor hun velger å utsette seg selv og babyen for den risikoen et fallskjermhopp utgjør. |
|
|
|
|
|
#58 |
|
can-jur
|
Hun har vel veid risiko oppimot det hun får igjen for å hoppe da, og funnet ut at det er verd det.
|
|
|
|
#59 |
|
levelandas.wordpress.com
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Landås, Bergen
![]() |
Nei, jeg sleiver. Skjønner – av alle kommentarene – at så dum er det ikke lov å være her inne. Så jeg skal forsøke å være mer saklig.
|
![]() |
|
|