|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere som har peiling på mote "og sånn"
Er det noen som vil legge inn et bilde av disse skoene? Lurer på om jeg er rødstrømpe-harry...
|
|
|
#42 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere som har peiling på mote "og sånn"Og vær så snill og ikke bruk svarte (eller hvite) blondetights til kort opprevet olaskjørt når du er over 19. *fortsatt vondt i øynene*. Ikke alt som er tights er ok, altså. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
En som trener
|
Sv: Dere som har peiling på mote "og sånn"Jeg har lyst til å presisere at buksene i seg selv ikke er vide selv om de er videre helt nederst? Det er ikke sånn at fordi jeg er overvektig at jeg synes jeg må ha vide klær, jeg bare synes det gir balanse (og der er jeg forøvrig helt på linje med Trinny & Susannah). |
|
|
|
|
|
#44 |
|
intro
|
Jeg har nettopp skjønt at jeg har bodd i slike sko de siste 15 åra uten å vite hva det kalles (i USA, i alle fall). Det er sko med rem over vristen:
|
|
|
|
#45 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Takk for bildet! Fine sko
x x x Sist redigert av Carpe Diem : 16-07-10 kl 23:47. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sånne ettersittende i rumpe, og lår, rett i leggen og litt bootcut nederst synes jeg er det fineste på meg i hvert fall. Og det handler om akkurat det med å balansere det visuelle. Med veldig slimjeans ser rumpa mi gigantisk ut vektet opp mot smalere anker. Sånn ellers er jeg veldig for å vise fram kurver og former, i stedet for å kle dem bort, kanskje særlig hvis man har noen kilo mer enn en selv liker at en har. Det er kjekt å se at en kan være søt, sexy, fin osv selv med litt mye her og der. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
awesom
|
Jepp, det aC sa.
|
|
|
#50 |
|
awesom
|
Sv: Dere som har peiling på mote "og sånn"Om man nå liker tights så syns jeg en lang cardigan i smal modell, med en lang topp eller singlett under er mer flatterende for en lubben figur en tunika.
|
|
|
#51 |
|
By the Sea
|
Sv: Dere som har peiling på mote "og sånn"Vel, tunika og thights kler ikke alle. Selv om det er mote. Og selv om tunikaer finnes i ulike fasonger.
|
|
|
#52 |
|
Pauset
|
Sv: Dere som har peiling på mote "og sånn"Men altså. SR spør om råd, og alle gir råd etter hva deres egen oppfattelse er. Jeg mener bestemt at så lenge man ikke flæsjer rumpa og har veldig tykke legger, så ser trange jeans bra ut på de fleste. Jeg er heller ikke redd for å vise litt former, så det er sagt. Men jeg skjønner at ikke alle liker det samme assa... |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Møllspist fletthurpe
|
|
|
|
#55 |
|
Møllspist fletthurpe
|
kjøpte meg nettopp slike hvite i london
|
|
|
#56 |
|
Trøtt
|
Sv: Dere som har peiling på mote "og sånn"Det Kaija sier om knekorte eller helt lange skjørt og kjoler er veldig sant. De av oss som er litt runde bør nok helst unngå skjørtelengde som slutter midt på leggen, jeg kler det ihvertfall ikke!
|
|
|
#57 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere som har peiling på mote "og sånn"OK. Hvilke fasonger kler tunika, da? Jeg går mye i det og tights, men etter å lese denne tråden ble jeg plutselig litt usikker. |
|
|
|
|
|
#58 |
|
Erfaren nok
|
For meg er det forskjell på rette ben og slim synes jeg.
|
|
|
#59 |
|
intro
|
|
|
![]() |
|