Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Helsetopp jukset med CV

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-07-10, 14:03   #81
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Helsetopp jukset med CV

Jeg har sett "papirene" til min mann. Han mine også. Nå har det seg slik at vi gikk ut av samme skole samtidig da... Vi gikk sammen og bestilte skoleringene som man ikke får bestille dersom ikke skolen har registrert at man har bestått alle eksamner og levert/bestått hovedoppgaven. Vi tok en del eksamner sammen, og ventet på sensuren sammen. Så ja, jeg kjenner til hans utdannelse.

Men hadde jeg truffet ham i ettertid hadde jeg nok stolt på at han hadde den utdannelsen han sa...
I en vanlig jobb hadde "ingen kommentar" vært greit, men for den mannen der var nok det utsagnet han kom med det eneste akseptable om han ville beholde jobben.

Gammel 20-07-10, 16:14   #82
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Jeg har sett "papirene" til min mann. Han mine også. Nå har det seg slik at vi gikk ut av samme skole samtidig da... Vi gikk sammen og bestilte skoleringene som man ikke får bestille dersom ikke skolen har registrert at man har bestått alle eksamner og levert/bestått hovedoppgaven. Vi tok en del eksamner sammen, og ventet på sensuren sammen. Så ja, jeg kjenner til hans utdannelse.

"Kan jeg se dine ? Så skal jeg vise mine."

Gammel 26-07-10, 00:55   #83
Philippa
Aktiv

Philippa sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Philippa er populærPhilippa er populærPhilippa er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Han kunne vel ha sagt at han ikke visste om juksingen, og utover det vil han ikke kommentere saken.

Enig! Dere som syns det er helt på sin plass at han uttaler seg for at ikke noen skal tro at han visste om det: vær sikker på at det i hans jobbkretser blir gransket dette grundig. Ektemannen har da ingen plikt å uttale seg i media. "Ingen kommentar" ville vært den korrekte kommentaren å gi...

Philippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-10, 07:50   #84
Slettet bruker
Passiv

Standard

Ektemannen har ingen plikt til å uttale seg i media. Men han kan om han vil. Og i denne saken har jeg all forståelse for at han ville det.

Og uttalelsen hans "gransket i hans jobbkretser"?
Skulle gå fort det da. Er ikke rare granskingen som trengs for å sjekke opp "Jeg er like skuffa som alle andre". Ei heller for å slå fast at det kan man ha forståelse for vil jeg tro.

Svar med sitat
Gammel 26-07-10, 08:47   #85
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Er det bare jeg som helt naturlig antar at hun visste om denne kommentaren før den kom?

Hun er overhodet ikke dum, selv om hun har gjort noe steindumt, og at dette ble snakket om på forhånd (på en helt vanlig "jeg har driti meg ut, hva gjør vi nå?"-måte, slik som par gjør når en av de har driti seg ut) har jeg ingen problemer med å tro.

Han har jo uansett bare sagt at han er skuffet. Det hadde jeg vært også. Å være skuffet ekskluderer ikke det å være støttende. Og når en slik kjapp liten kommentar kan gjøre det lettere for de begge (for det er ingen tvil om at "ingen kommentar" hadde ført til slevende mediebikkjer i enda større grad) så er det vel like greit?

Gammel 26-07-10, 10:16   #86
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

Er det bare jeg som helt naturlig antar at hun visste om denne kommentaren før den kom?

Selvfølgelig visste hun om den.
Og selvfølgelig er ordlyden -NØYE- gjennomtenkt fra hans side, hans medarbeideres side, og medierådgiverne de forholder seg til på arbeidsplassen hans sin side.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-10, 12:37   #87
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Philippa, her.

Enig! Dere som syns det er helt på sin plass at han uttaler seg for at ikke noen skal tro at han visste om det: vær sikker på at det i hans jobbkretser blir gransket dette grundig. Ektemannen har da ingen plikt å uttale seg i media. "Ingen kommentar" ville vært den korrekte kommentaren å gi...

Eh, hvem er du til å fortelle hva slags kommentar som i hans tilfelle ville være korrekt å gi? Uten en gang å komme med en begrunnelse. Djeeses.

Når det gjelder oss som har uttalt at vi forstår at han har gitt en kommentar, så har det for min del ikke vært siktet kun til "for at noen ikke skulle tro at han visste om det". Det kan jo faktisk hende at det er sannheten, hvorfor skulle han gi folk inntrykk av at han har vært delaktig i en kriminell handling, hvis han ikke har det? Fordi man i forbindelse med ekteskapet har lovet hverandre evig troskap? Inkluderer det troskap og støtte i forbindelse med kriminelle handlinger?

Gammel 26-07-10, 13:12   #88
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Philippa, her.

Pffft. "Ingen kommentar" hadde vel vært det dummeste han kunne sagt, gitt grobunn for ørten spekulasjoner og virket svært avvisende.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:14.