|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Helsetopp jukset med CVJeg har sett "papirene" til min mann. Han mine også. Nå har det seg slik at vi gikk ut av samme skole samtidig da... Vi gikk sammen og bestilte skoleringene som man ikke får bestille dersom ikke skolen har registrert at man har bestått alle eksamner og levert/bestått hovedoppgaven. Vi tok en del eksamner sammen, og ventet på sensuren sammen. Så ja, jeg kjenner til hans utdannelse.
|
|
|
#82 |
|
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Helsetopp jukset med CV
|
|
|
#83 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jul 2010
![]() ![]() ![]() |
Enig! Dere som syns det er helt på sin plass at han uttaler seg for at ikke noen skal tro at han visste om det: vær sikker på at det i hans jobbkretser blir gransket dette grundig. Ektemannen har da ingen plikt å uttale seg i media. "Ingen kommentar" ville vært den korrekte kommentaren å gi... |
|
|
|
|
|
#84 |
|
Passiv
|
Sv: Helsetopp jukset med CVEktemannen har ingen plikt til å uttale seg i media. Men han kan om han vil. Og i denne saken har jeg all forståelse for at han ville det. |
|
|
|
#85 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Sv: Helsetopp jukset med CVEr det bare jeg som helt naturlig antar at hun visste om denne kommentaren før den kom?
|
|
|
#86 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Selvfølgelig visste hun om den. |
|
|
|
|
|
#87 |
|
Ekvilist
|
Eh, hvem er du til å fortelle hva slags kommentar som i hans tilfelle ville være korrekt å gi? Uten en gang å komme med en begrunnelse. Djeeses.
|
|
|
#88 |
|
|
|
|
|
|
![]() |