|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: I lys av en del andre tråderJaggu har verden forandret seg på 15 år, for jeg er ikke bekjent med alt dette presset. Jeg nekter ikke for at det eksisterer, så absolutt ikke, men jeg har som sagt ikke opplevd det i mine vennegjenger, verken i Bergen eller på østlandet. Vi er nok de eneste i Norge.
![]() |
#2 |
Moden
|
![]() Sv: I lys av en del andre tråder
Kanskje du har vært veldig heldig eller kanskje du rett og slett har glemt det, ikke vet jeg. Det jeg vet når man snakker om ungdom og ungdomskultur generelt er det viktig å ta med alle i beregningene sine,det at du ikke kjenner til min beskrivelse eller erfaring er ikke det samme som at den ikke finns
![]() |
#3 |
Pauset
|
Fra ordboka: |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du har to meget verdifulle kilder til å bli kjente med den rett under nesa di. Gutten din på 13, og jenta di på 15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Pauset
|
Jo selvfølgelig. Fullt bevisst på det. Det tar jeg som en selvfølge. Det er også noe av grunnen til at jeg går Natteravn og engasjerer meg i en klubb som kommunen har fått i stand nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Muligens verdt å vente på
|
Ja, jeg er enig i det. Når jeg omtaler vennesex, da mener jeg frivillighet mellom begge parter. Lyst for begge parter. Ingen gamle overgrep som medfører et avstumpet forhold til egen seksualitet. (Nå er jeg da skeptisk til om vennesex kan fungere i utgangspunktet, men det var den andre diskusjonen det.) Og bare for å ha det klart - jeg mener ikke vennesex mellom 11- åringer er OK.
Det mener jeg også. Det tror jeg de fleste her inne mener. Jeg har ikke lest noe annet.
Ja, det mener jeg også til en viss grad. Jeg tror heller ikke alle ungdommer har nok erfaring til å vite hva som er best for seg selv. Nettopp derfor gjøre mange en hel haug med lite smarte ting.
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08 Sist redigert av LilleRosin : 11-02-07 kl 12:00. Årsak: skrivefeil :sjokk: |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Moden
|
Da har du missforstått ja... Trodde etter hovedinnlegget i denne tråden at jeg hadde gjort klart hva jeg mener og står for, men det er tydelig at kondom-tråden er dominerende enda.
![]() |
#8 |
Pauset
|
![]() Sv: I lys av en del andre tråderJeg er enig med deg i det meste Zefid, men ikke fullt og helt ang. kondomer. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|