Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Avsporing: er du privat?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-08-10, 22:06   #41
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Avsporing: er du privat?

Nei.. tja... Vi har vaskehjelp, og hun får jo "snoke" rundt, vasker sengetøy og vasker vår "møkk" - så jeg kan vel ikke si at jeg er privat. Mamma får gladlig komme hit og hjelpe til med julevask og vaske vinduer. Men jeg syntes ikke om at folk snoker inni skapene mine, men har jeg gode venner på besøk til middag - setter jeg pris på at vi rydder av bordet sammen, og jeg tar gjerne i ett tak når jeg selv er i selskap.

Gammel 02-08-10, 22:16   #42
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Om noen vil vakse i huset jeg bor, så vask ...
Men da svigermor bretta skittentøyet fordi hun følte hun måtte gjøre noe, syns jeg det hadde gått litt langt ...

Mitt private handler mer om nærhet, tanker, følelser osv.

Gammel 02-08-10, 22:17   #43
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mississippi, her.

Mitt private handler mer om nærhet, tanker, følelser osv.

Signerer

Gammel 02-08-10, 22:45   #44
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er privat på undertøyet og dagbøker/de innerste tanker. Ellers deler jeg mye, men ikke nødvendigvis på forum, da.

Jeg elsker å komme hjem til et kjøkken min mor har vasket. Vi trenger sårt hjelp til mye praktisk. Men sengetøy og undertøy vil jeg ordne opp i selv.

Gammel 02-08-10, 22:50   #45
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker ikke at noen skulle finne på å vaske klærne våre, og det har svigermor endelig skjønt nå. Vaske gulver, vinduer og sånt er helt greit at hun gjør. Både svigermor og moren min har nøkkel til huset vårt. De bruker den aldri uten å ha spurt først eller vi har bedt dem om det. Ikke noe vi har bedt dem om, men det fungerer nå sånn allikevel. Svigers bor hos oss uansett når de er på besøk så de får også låne huset når vi er på ferie.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 23:08   #46
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Eg er ekstremt privat når da gjelder meg som person. Alt for privat meiner han eg bur sammen med. Men når da gjelder boligen, så bryr eg meg fint lite. Om folk på død og liv skal rota i mine skap, så værsågod.

Gammel 02-08-10, 23:15   #47
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det eneste virkelig private vi har i huset er diverse papirer. Disse er bare for meg og mannen, og ingen får lov å rydde eller snuse der. Ellers så gjør det meg ingenting at noen rydder (hvilket er unødvendig, huset vårt er ryddig, sett bortifra leker overalt), lager mat eller ser seg rundt. Skulle noen ha interesse av å titte i undertøysskuffer og nattbordsskuffer og sånn gjør det heller ingenting (men hvorfor gjøre noe sånt, tenker jeg, hva er poenget). Når det gjelder snakk, er det en del ting jeg liker at jeg og mannen får ha for oss selv. Jeg liker ikke å fôre naboer, venner eller sladrete bekjente eller noen i familien med "stoff" de finner interessant nok til å spre videre.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:47.