|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Avsporing: er du privat?Nei.. tja... Vi har vaskehjelp, og hun får jo "snoke" rundt, vasker sengetøy og vasker vår "møkk" - så jeg kan vel ikke si at jeg er privat. Mamma får gladlig komme hit og hjelpe til med julevask og vaske vinduer. Men jeg syntes ikke om at folk snoker inni skapene mine, men har jeg gode venner på besøk til middag - setter jeg pris på at vi rydder av bordet sammen, og jeg tar gjerne i ett tak når jeg selv er i selskap.
![]() |
#42 |
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avsporing: er du privat?Om noen vil vakse i huset jeg bor, så vask ...
![]() |
#44 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avsporing: er du privat?Jeg er privat på undertøyet og dagbøker/de innerste tanker. Ellers deler jeg mye, men ikke nødvendigvis på forum, da.
![]() |
#45 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avsporing: er du privat?Jeg liker ikke at noen skulle finne på å vaske klærne våre, og det har svigermor endelig skjønt nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Avsporing: er du privat?Eg er ekstremt privat når da gjelder meg som person. Alt for privat meiner han eg bur sammen med. Men når da gjelder boligen, så bryr eg meg fint lite. Om folk på død og liv skal rota i mine skap, så værsågod.
![]() |
#47 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Avsporing: er du privat?Det eneste virkelig private vi har i huset er diverse papirer. Disse er bare for meg og mannen, og ingen får lov å rydde eller snuse der. Ellers så gjør det meg ingenting at noen rydder (hvilket er unødvendig, huset vårt er ryddig, sett bortifra leker overalt), lager mat eller ser seg rundt. Skulle noen ha interesse av å titte i undertøysskuffer og nattbordsskuffer og sånn gjør det heller ingenting (men hvorfor gjøre noe sånt, tenker jeg, hva er poenget). Når det gjelder snakk, er det en del ting jeg liker at jeg og mannen får ha for oss selv. Jeg liker ikke å fôre naboer, venner eller sladrete bekjente eller noen i familien med "stoff" de finner interessant nok til å spre videre.
![]() |
|
|