Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

I denne leiligheten ble to små liv ødelagt (vg.no)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-08-10, 18:10   #5
linne@
har gullhår

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trøndelag
linne@ er litt kullinne@ er litt kul
Standard

Sv: I denne leiligheten ble to små liv ødelagt (vg.no)

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Ja til flere fosterhjem og bedre vilkår for fosterforeldre!

Bra innlegg ! Ønsker også bedre vilkår for støttekontakter og avlastere. Disse ressurspersonene blir ofte håndplukket, og det ligger overhodet ingen økonomisk tanke bak deres engasjement. Likevel er det tankevekkende at lønnen er så lav. Det skal satses på helsefremmende og forebyggende arbeid, men...

Når vi er inne på en av mine mange kjepphester kunne jeg tenkt meg å høre hvilke tanker dere har angående plassering av ansvar og ressurstildeling. Kunne dette vært lagt under helsestasjonen i stedet, eventuelt biten med støttekontakt og avlastning for barn 0-20 år ? Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har lyttet til utslitte foreldre uten sosialt nettverk til å hjelpe når det er tungt. Hadde flere takket ja til litt avlastning hvis det ikke hadde ligget under forebyggende helsevern ? Beklager avsporingen, ble litt ivrig

linne@ er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:09.