Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bør barn kunne tas ut av skolen utenom skoleferiene?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-08-10, 19:58   #10
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bør barn kunne tas ut av skolen utenom skoleferiene?

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Sett deg ned og lag et opplegg for å dekke det jenta di skal gjennom på ferie (ikke spør lærer om å få et skreddersydd opplegg men leit fram stoff til å dekke det som skal være emner i de ulike fagene på skolen) så hadde jeg som lærer i hvert fall ikke oppfattet deg som noe annet enn en meget fornuftig og ansvarlig mor. Ringer du derimot lærer og sier "vi skal på ferie og trenger et opplegg vi kan ta med oss" hadde jeg blitt mer frustrert.

Hadde du? Min sønn begynner i 3 klasse og skal som sagt søkes fri en uke i slutten av september. Jeg har tenkt å spørre læreren om å få ukeplanen hvis mulig og en rettledning på hvordan hun synes vi best mulig bør gjøre det, men det er jo et poeng å gjøre det som de har tenkt å ta opp akkurat den uken, og det må jeg nesten ha lærerens hjelp til. Slik jeg kjenner opplegger har denne læreren alltid spesifikke ting de skal læres nettopp den perioden.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:11.