|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Plus-size?
Jo. Det gjør de nok. Og jeg er helt enig med deg i at de er plus-size modeller "på ordentlig". De i det første innlegger synes jeg ikke er det, men de var jo mye tynnere også.
|
|
|
|
#43 |
|
intro
|
Sv: Plus-size?Jeg synes det er vanskelig å bedømme størrelser, og særlig på det øverste av bildene til Nessie. Med en så uhorvelig stygg turndrakt og en slik positur tror jeg de fleste ville sett litt kraftige ut.
|
|
|
|
#44 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Plus-size?Men hun som er på det første bildet, er kjent som en plus-size modell. Hun har gått ned i vekt i det siste, så det var nok ikke det beste bildet å illustrere artikkelen med fra dagbladet sin side.
|
|
|
#45 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
intro
|
Men da hadde det nok vært en fordel om ikke ryggen var åpen. Det ble litt som da Helle Vaagland lagde valker ved å bøye seg framover, synes jeg.
|
|
|
|
#47 |
|
Off the map.
|
Jo jeg tror det. Hun er større enn meg på overkroppen, omtrent som meg i underkroppen kanskje. Jeg bruker 44 i bukser.
|
|
|
#48 |
|
|
|
|
|
|
![]() |