|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Tenker fortsatt dobbelt
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fame og barnehagebilderNår vi endelig fikk bildene så var vi godt fornøyde. Og som andre sier, ikke bestill med en gang for de kommer med gode tilbud etterhvert
|
|
|
#22 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Fame og barnehagebilderfikk sånt tilbud med halvpris på hele pakken, og da må jeg bestille innen 14 dager.. men jeg føler ikke jeg trenger hele pakken med kalender og alt... så jeg tenkte å vente.
|
|
|
#23 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2010
![]() |
Sv: Fame og barnehagebilderSå herlige bilder. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fame og barnehagebilder
Det var visst planlagt for over et halvt år siden, så det var vel vanskelig å forutse på det tidspunktet. Vel vel, det er muligens noen som blir lettet over å slippe enda et bilde av poden til jul.
|
|
|
#25 |
|
Det norske
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fame og barnehagebilderI morgen er det Fame-fotografering i vår barnehage, og ifølge medlemmer av FAU som hadde sett barnehagebilder derfra før, så kom dette til å bli bra. Så jeg er spent.
|
|
|
#27 |
|
Drømmer
|
Sv: Fame og barnehagebilderFame tok her også . Sist redigert av Chablis : 20-10-10 kl 13:35. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Det norske
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fame og barnehagebilderHer er famebilde (med vannmerke) av 3-åringen min, er mye mer fornøyd med det enn ariel-bildene, ja.
|
|
|
#29 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Fame og barnehagebilderNydelig gutt, Verity.
|
|
|
#30 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Vi rakk så vidt å få med oss fotograferingen likevel, og i dag kom bildene. Jeg er over hodet ikke fornøyd. Han ser anspent og utilpass ut, og jeg kommer ikke til å bestille bilder. Det av hele avdelingen var greit nok, men ikke mer.
|
|
|
#31 |
|
Drømmer
|
Jeg vil at min gutt smiler, å det gjør han stort sett. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fame og barnehagebilderOm bildene blir fine kommer vel aller mest an på den enkelte fotograf, og ikke studioet/firmaet. Derfor er det vel egentlig umulig å svare på om Fame tar fine bilder sånn på generell basis. Spesielt med barn krever det noe ekstra utover fotografiske ferdigheter, god kjemi mellom barna og fotografen er kanskje det aller viktigste da. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: ved Tyrifjorden
![]() ![]() |
Sv: Fame og barnehagebilderSå dumt at så mange er misfornøyde med Fame! Fordelen med Fame, for b.hg., er at de ansatte slipper å drive med utlevering og retur av bilder.
|
|
|
#34 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: ved Tyrifjorden
![]() ![]() |
Enig! Men hvis du driver et firma som Fame må du jo sørge for å sende ut en fotograf som har "barnetekke" når det er b.hg. fotografering!!!
|
|
|
#35 |
|
Drømmer
|
Det trenger man ikke med andre fotografer rundt her heller. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Øyboer
Sv: Fame og barnehagebilderJeg har aldri vert så missfornøyd som fame bildene vi hadde på jobben i år. Det var skikkelig amatør arbeid. Føtter utenfor på gruppebilde. Livredde unger. Blits i veggen bak som var som en stor hvit flekk på bilde. Kunne gjort det mye bedre selv. Vi velger aldri de igjen. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Eh - når da? Og hvor gode tilbud? Jeg skulle nemlig sjekke med mannen før vi bestilte og han hadde en utrolig slitsom periode på jobb, så den første fristen mistet vi rett og slett. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Tenker fortsatt dobbelt
Hvor: Stjørdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#40 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi fikk et tilbud nå på hele pakken(gruppebilde, passbilder, portrettbilder, kalender etc.) inkl.rettighetene til bildet til 799,- |
|
|
|
![]() |
|
|