|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Kan man forvente at det er greit at hunden er med til alle? | |||
| Ja, selvfølgelig! |
|
1 | 0,32% |
| Nei, selvfølgelig ikke! |
|
314 | 99,05% |
| Dustepoll |
|
2 | 0,63% |
| Deltakere: 317. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#161 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan man forvente at man kan ha med hunden sin bort til alle?Har en striks frøken her også, som gjerne oppdrar oppløpne tenåringer, uten problem. |
|
|
|
|
|
#162 |
|
søt
Sv: Kan man forvente at man kan ha med hunden sin bort til alle?
Dette kan gjelde enkelte voksne og barn også...
|
|
|
#163 |
|
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan man forvente at man kan ha med hunden sin bort til alle?Opprinnelig lagt inn av Tilde, her.
Hehe, ja det kan det nok, men det er vel relativt sjeldent at barn/voksne på besøk etterlater vond lukt, masse hår og merker i parketten.....vil jeg tro? |
|
|
|
|
|
#164 |
|
Mother of Dragons
|
Hunder er illeluktende siklotroner og jeg synes ikke de har noe innendørs å gjøre. Utendørs er det helt fint.
|
|
|
#165 |
|
weird
Sv: Kan man forvente at man kan ha med hunden sin bort til alle?Det er jo gjerne sånn at hunder søker til de som ikke maser så mye med dem. For de som ser på "Hundehviskeren" så er det også ganske typisk at han tilsynelatende ignorerer hunden i starten når han kommer hjem til folk. Ikke klapping, ikke prating med hunden, ikke blikkontakt. Ingenting.
http://hubpages.com/hub/Cesar-Milan-...-Dog-Whisperer
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#166 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Kan man forvente at man kan ha med hunden sin bort til alle?Yikes, det er DERFOR jeg ikke liker hunder.
|
|
|
#167 |
|
Dig for victory!
|
Å, bikkjer er da langt kjipere å være sammen med når de ikke er i "a submissive state".
|
|
|
|
#168 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Kan man forvente at man kan ha med hunden sin bort til alle?Sant, sant. Uten at jeg blir MER begeistret for tanken av DEN grunn!
|
|
|
#169 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan man forvente at man kan ha med hunden sin bort til alle?Det er altfor mange løse dyr som eies av skjødesløse folk. Dessverre for dyra og for omgivelsene.
|
|
|
#170 |
|
weird
Jepp. Det er greit at de vet hvem "flokklederen" er, liksom.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#171 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Sv: Kan man forvente at man kan ha med hunden sin bort til alle?Jeg siler nøye ut hvilke hunder som slipper inn i mitt hjem. Det samme gjør jeg med mennesker. |
|
|
|
|
|
#172 |
|
Fluctuat nec mergitur
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er IKKE glad i katter og er dessuten veldig allergisk, men jeg virker som en magnet på dem. |
|
|
|
|
|
#173 |
|
Passiv
|
Ah - det leste jeg en gang. Det er en mismatch i kroppsspråk. Når mennesker ser noe de liker vides pupillene ut og noe andre greier - for katter er akkurat de signalene truende. Når katter har det godt så smalner de øynene til en tynn strek og snurper sammen munnen. Akkurat som en allergiker på vei inn i pustestans. Katten ser allergikeren og tenker: Dette kan jeg - dette er sjærlighet. Så heldig jeg var som fant en katteelsker - jeg vil mingle. |
|
|
|
#174 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Kan man forvente at man kan ha med hunden sin bort til alle?Jupp, katter og folk snakker motsatt kroppsspårk, så vi som ikke liker katter elskes ofte av dem...
|
|
|
#175 |
|
Dig for victory!
|
|
|
|
|
#176 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Kan man forvente at man kan ha med hunden sin bort til alle?Jeg liker, helt ærlig, ikke nevneverdig den vi har heller jeg da.
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15 Sist redigert av Malama : 27-09-10 kl 10:03. Årsak: Litt dårlig samvittighet for følelsene.... |
|
|
|
|
|
#177 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Kan man forvente at man kan ha med hunden sin bort til alle?Jeg skjønner deg veldig godt Malama. Jeg føler ofte at det hadde vært bedre om vi ikke hadde vår, jeg klarer ikke ansvaret for ham aleine med liten baby i hus. Vi har fått masse hjelp med ham, hvilket jeg er takknemlig for, men han er blitt fryktelig uoppdragen og pusher grenser hele tida, fordi de andre som lufter ham lar ham gjøre akkurat som han vil. Jeg har ikke overskudd til hundeoppdragelse om dagen og er drittlei hele bikkja, og jeg har valgt ham selv. Det gidder jeg ikke ha svart samvittighet for, han får godt stell uansett og skal bo her til han dør.
|
|
|
|
#178 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Kan man forvente at man kan ha med hunden sin bort til alle?Det er da ingen hunder som er allergifrie? Noen avgir mindre hundehår og er dermed enklere å skjerme seg fra, men kommer man i kontakt med allergener, øker man den allergiske reaksjonen for hver gang. Det er bare å svare tilbake at there's no such thing.
|
|
|
#179 |
|
...we have cookies
|
Vi har i dag møtt striks dame for oppdragelse av oppløpen tenåringsvalpehann. Det var veldig vellykket. Han fikk seg noen runder - og siste gang satte hun han så på plass at han peip. Etter det hadde han en helt annen respekt for henne. |
|
|
|
|
|
#180 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Kan man forvente at man kan ha med hunden sin bort til alle?Herregud, nå får jeg noen bisarre assosiasjoner, altså!
|
![]() |
|
|