Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

iPhone - applikasjon for handling

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-10-10, 17:33   #1
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

iPhone - applikasjon for handling

Eg prøver å finne ut kva applikasjon som er best for å halde styr på handlelista. Vi har ein nå, men syns den er kjedelig (Shopshop). Der det nokon som har noko å anbefale? Er villig til å betale nokre kroner. Vil ha ei der ein kan lage liste for ulike butikkar, og elles held god oversikt over kva ein treng.

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-10, 18:17   #2
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Iphone - applikasjon for handling

Jeg har en som heter"ShoppingList", som jeg er godt fornøyd med.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-10, 18:23   #3
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Morsomt at du skreiv det, for eg driv og kikkar på den nettopp nå Ser ganske ok ut!

Gammel 02-10-10, 18:25   #4
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Standard

...men ser du kan ikkje sende lista i epost til andre. Det er viktig for oss. Mannen må dikterast.

Gammel 02-10-10, 18:32   #5
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her er en (litt gammel dessverre) review.

http://www.macworld.com/appguide/art...article=136247

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-10, 18:35   #6
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Syrin, her.

...men ser du kan ikkje sende lista i epost til andre. Det er viktig for oss. Mannen må dikterast.

Joda. Det kan jeg.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-10, 19:02   #7
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Standard

Ah, ok. Ser av kommentarene at det ikkje går sn, men dette er nok endra på

Gammel 02-10-10, 19:54   #8
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Standard

Sv: iPhone - applikasjon for handling

Ha ha ha, denne måtte eg flire av!
(vurderer den altså ikkje).
http://itunes.apple.com/no/app/groce...300110834?mt=8

Mine ungar hadde storma langs hyllene for å finne alt - og endt oppå med knust iphone kan eg tenke meg. Dessutan treng eg jo telefonen sjølv, til handlelista mi. Men over there har kanskje barna iphone sjøl?

Gammel 02-10-10, 20:39   #9
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Standard

Hmm... vurderer "Mealboard", egentlig noko eg har leita etter lenge. Her kan ein legge inn oppskriftene sine (enten på Iphone eller på PC ser det ut til), og lage ein middagsplan for veka, eller vekene som kjem. Du kan generere handleliste ut frå dette OG du kan legge til andre ting som f.eks oppvaskmiddel og såpe, tape og lørdagsgodteri.

http://www.mealboard.com/index.html

Eg har lenge ønskt meg ein applikasjon der eg kan lage vekemeny, og ut frå dette få ei handleliste. Det fordrar jo at ein gjer ein jobb i starten med å legge inn sine favoritt-oppskrifter, men når den jobben er gjort så har ein jo eit godt opplegg.

Hmm... surfar vidare - og dette er også noko å bruke ein lørdagskveld til

Gammel 02-10-10, 22:20   #10
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Hmm... vurderer "Mealboard", egentlig noko eg har leita etter lenge. Her kan ein legge inn oppskriftene sine (enten på Iphone eller på PC ser det ut til), og lage ein middagsplan for veka, eller vekene som kjem. Du kan generere handleliste ut frå dette OG du kan legge til andre ting som f.eks oppvaskmiddel og såpe, tape og lørdagsgodteri.

http://www.mealboard.com/index.html

Eg har lenge ønskt meg ein applikasjon der eg kan lage vekemeny, og ut frå dette få ei handleliste. Det fordrar jo at ein gjer ein jobb i starten med å legge inn sine favoritt-oppskrifter, men når den jobben er gjort så har ein jo eit godt opplegg.

Hmm... surfar vidare - og dette er også noko å bruke ein lørdagskveld til

Hm, denne hørtes lur ut. Det er noe slikt jeg også kunne tenkt meg..

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-13, 10:59   #11
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Standard

Gammal tråd. To år etter kan eg melde om at Mealboard fungerer fantastisk. Vi har pause av og til, men når kvardagane slår inn er Mealboard verkeleg redningen. Den krev at ein set seg ned lørdag morgon (for meg i alle fall). og plukkar ut meny for veka som kjem. Drar så i butikken, og genererer handleliste med to tastetrykk. Eg elskar alle små detaljar som gjer den så praktisk, f.eks at når det står "tomater" på lista, så står det med liten skrift kva rettar dette er tenkt brukt i. For av og til begynner ein å lure på kva tomatene skulle brukast til.

Og eg elskar at det er MINE oppskrifter. MINE klassiske kvardagsoppskrifter, som ein gjerne gløymer ut. Og at eg her kan legge inn oppskrifter (via pc) som eg har lyst til å prøve, f.eks lakseoppskriftene i denne tråden. Alle oppskriftene mine, som eg elskar, har eg nå i baklomma! Heile familien si oppskriftsbok ligg der!

Vurderer seriøst å opprette ein eigen tråd der eg viser korleis appen funnkar, for eg er så fornøgd. Beklagar den reinspikka reklamen, meg eg er heftig begeistra

Gammel 02-11-13, 11:01   #12
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Kult! Takk for tips. Noe sånt trenger jeg.

Gammel 02-11-13, 20:00   #13
Observatøren

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 25
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Kult!

Vet du om det går an å ha flere kjøkkenskap/pantry? Hadde vært kjekt å ha en versjon for hytta også.

Gammel 02-11-13, 20:04   #14
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Standard

Ja, det skal gå an trur eg, men eg har ikkje utforska det.

Gammel 02-11-13, 20:06   #15
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Standard

dog er eg ikkje sikker. Det er ein knapp som heiter "pantry", og der er ei liste av varer. Men eg ser ikkje heilt korleis ein kan dele det opp. Eg forstår heller ikkje kva ein skal ha det til. TEnker du å ha ei handleliste for hytta, og ein for heimehuset?

Gammel 02-11-13, 21:09   #16
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammal tråd. To år etter kan eg melde om at Mealboard fungerer fantastisk. Vi har pause av og til, men når kvardagane slår inn er Mealboard verkeleg redningen. Den krev at ein set seg ned lørdag morgon (for meg i alle fall). og plukkar ut meny for veka som kjem. Drar så i butikken, og genererer handleliste med to tastetrykk. Eg elskar alle små detaljar som gjer den så praktisk, f.eks at når det står "tomater" på lista, så står det med liten skrift kva rettar dette er tenkt brukt i. For av og til begynner ein å lure på kva tomatene skulle brukast til.

Og eg elskar at det er MINE oppskrifter. MINE klassiske kvardagsoppskrifter, som ein gjerne gløymer ut. Og at eg her kan legge inn oppskrifter (via pc) som eg har lyst til å prøve, f.eks lakseoppskriftene i denne tråden. Alle oppskriftene mine, som eg elskar, har eg nå i baklomma! Heile familien si oppskriftsbok ligg der!

Vurderer seriøst å opprette ein eigen tråd der eg viser korleis appen funnkar, for eg er så fornøgd. Beklagar den reinspikka reklamen, meg eg er heftig begeistra

Jaaaa!

Gammel 02-11-13, 21:23   #17
Observatøren

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 25
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

dog er eg ikkje sikker. Det er ein knapp som heiter "pantry", og der er ei liste av varer. Men eg ser ikkje heilt korleis ein kan dele det opp. Eg forstår heller ikkje kva ein skal ha det til. TEnker du å ha ei handleliste for hytta, og ein for heimehuset?

Ja, jeg har en tørrvareliste som jeg forsøker å holde oppdatert. Men det er jo for spesielle familier.

Gammel 02-11-13, 21:27   #18
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Standard

tørrvarefamiliar då? Eg skal sjå om eg legg til ein oversikt over korleis Mealboard fungerer. Treng litt snapshots og slikt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:58.