|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Aug 2010
![]() |
Sv: Dagbladets nye gjestetegneserie
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Dagbladets nye gjestetegneserieNei, jeg mener ikke at den blir krenkende fordi streken er dårlig, men i mitt hode kan GOD humor forsvare at man tøyser på et område som er krenkende. (Eksempel: Uttrykket "naken greve jager neger med øks" som eksempel på tabloid overskrift bruker et krenkende begrep, men oppfattes ikke nødvendigvis som krenkende, fordi den har et godt poeng)
|
|
|
#63 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Dagbladets nye gjestetegneserienrk.no: |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Populærkulturjunkie
|
Tegneren kjenner Veldig Viktige Personer i tegneseriebransjen. Serien hadde neppe kommet på trykk uten. |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dette gjør det jo bare ennå mer usmakelig!
|
|
|
#67 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Dagbladets nye gjestetegneserieJeg bladde tilfeldigvis gjennom Dagbladet i dag. Dagens stripe handlet om at denne anda såvidt unngikk å få ei blomsterpotte i hodet...
|
|
|
#69 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2010
![]() |
Sv: Dagbladets nye gjestetegneserieJeg ser ikke store forskjellen på å trykke denne serien i Dagbladets striper, (hvor serien beskriver hverdagslivet til "Downs Duck") enn å vise hverdagslivet til alle som bor på Tangerudbakken på TV |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, og eg skjønar ikkje kva som er greia med Tangerudbakken. Det provoserer meg, og det underbygger myten om at det meste er sjarmerande, koselig og søtt med psykisk utviklingshemma. Er det tøffe tak, så blir til og med det framstilt som trivelig og sjarmerande.
|
|
|
#71 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Dagbladets nye gjestetegneserieJeg ramlet innom et tv-program her om dagen, om en utviklingshemmet mann som bodde hjemme hos sin gamle mor, og var under press for å flytte på sykehjem, et stykke fra hjembygda. Jeg syns det var utrolig sårt å se hvordan han ble hemningsløst utlevert i noe som åpenbart var en stor livskrise for ham. Hvorfor skal utviklingshemmede ha mindre rett på en privatsfære enn andre??
|
|
|
#72 |
|
|
Sv: Dagbladets nye gjestetegneserieFordi ofte gir de pårørende de som invaderer lov til det |
|
|
|
![]() |
|
|