Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Bug i iPhone 4.1-operativsystemet: alarmen starter en time for sent (klokkestilling)

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-11-10, 18:06   #41
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bug i iPhone 4.1-operativsystemet: alarmen starter en time for sent (klokkestilli

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Da kan jeg informere om at nyopprettet gjentakende alarm ikke ringte kl. 15:10 som den skulle gjort. Jeg mistenker derfor at eas midnattsteori ikke helt holder vann.

Hm, jaja. Trenger ikke vekking før om en uke, inntil da har de vel kommet med oppdatering.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 20:25   #42
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bug i iPhone 4.1-operativsystemet: alarmen starter en time for sent (klokkestilli

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg er ikke heeelt sikker på om dette er enklere enn å bare sette på alarmen hver kveld.

Klart det er lettere, jeg driter vel i hvor telefonen min tror den er så lenge den vekker meg til riktig tid.

Ben "The Angry Birds are upside down though" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 20:55   #43
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Dere kan jo laste ned andre apps vekkeklokker. Det funker også helt greit.

Gammel 01-11-10, 21:14   #44
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Jeg oppdaterte tlf i går til 4.1 (og endelig fikk jeg opp bursdager i kalenderen!), og dette skjedde meg også... Kunne vært riktig ille siden jeg skulle begynne i ny jobb i dag, men heldigvis skulle jeg møte etter lunsj. Men da blir det engangsalarmer heretter...

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 21:24   #45
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Leste på VG-nett idag at det var et stort problem rundt i Europa også,og at de skulle fikse det til neste oppgradering.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 21:51   #46
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Jeg har ikke oppdatert til nyeste prog.vare og slapp heldigvis unna problemet.

Gammel 01-11-10, 21:52   #47
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er veldig interessert i å høre om Ben Murphys løsning fungerer, for jeg har ikke særlig lyst til å stille vekkerklokka hver eneste dag.

Gammel 01-11-10, 21:59   #48
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Btw... jeg har Ip4 med OS 4.0.1

Gammel 01-11-10, 22:14   #49
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg er veldig interessert i å høre om Ben Murphys løsning fungerer, for jeg har ikke særlig lyst til å stille vekkerklokka hver eneste dag.

Jeg har satt vekkerklokka til å ringe en time før jeg ønsker å bli vekket. Det er ikke så veldig mye verre enn det altså.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 08:49   #50
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg har satt vekkerklokka til å ringe en time før jeg ønsker å bli vekket. Det er ikke så veldig mye verre enn det altså.

Det kom jeg også på (helt av meg selv) i går kveld. Jeg testet dog om det fungerte det jeg hadde tenkt, men det gjorde det ikke. Men så hadde jeg for sikkerhets skyld satt på en engangsalarm kl 06.15.

Men psykologisk blir jeg helt knekt av å sette vekkerklokka på 05:15. Så jeg håper at de fikser dette.

Gammel 02-11-10, 10:34   #51
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jeg tenkte også på å stille klokken en time før, for å få det rett ...men jeg lastet også ned en ny app; "Best alarm" og den er veldig kjekk - men flere funksjoner der man bl.a kan vekkes til musikk man har på telefonen, digital klokke/display, værmelding mm.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:58.