|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Pauset
|
![]() Sv: NAV - Trygd - det hardner til for oss kronikereKie: Sist redigert av Jessica : 22-11-10 kl 15:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: NAV - Trygd - det hardner til for oss kronikere
Ja, jeg har jo vært åpen om hva jeg har lyst til å prøve, men jeg bør nok notere ned navn osv. også. Det er jo en litt rar situasjon, kanskje. Siden jeg har behandler som sier "1-2 år til" og jeg som sier "jammen, jeg kan jo gjøre noe!" og et NAV som virker som om det enkleste ville være om jeg bare holdt kjeft og lot de voksne får snakke.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
Den min historie handlet om var det i grunnen lite tvil om. Det er heller ikke poenget med det.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
© All rights reserved
|
Ja. Mener jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Passiv
|
Man straffes ikke. Det er helt feil ord å bruke. Om man ikke får hjelp så er det ganske langt unna en straff altså. Og det der sier egentlig ganske mye om hva jeg tenker - man ser på det at det offentlige skal ta ansvar for en som en så stor selvfølge at man tenker at det er en straff om man må greie seg selv. |
![]() |
![]() |
#6 |
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: NAV - Trygd - det hardner til for oss kronikereJeg får ikke sagt hvor enig jeg er med deg, smilefjes.
![]() |
Emneord |
arbeidsavklaringspenger, holdninger, kroniker, nav, syk, trygd |
|
|