|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#181 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagen
Her er jeg enig med deg bina. Det jeg sender i barnehagen forventer jeg ikke å få hverken helt eller rent igjen. Og jeg tror egentlig flertallet er enig med deg i dette, men det snakkes litt rundt hverandre her. |
|
|
|
|
|
#182 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2007
![]() |
Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagenJeg må jo bare spør. Lapper dere ikke barnas klær? Man må jo ikke kjøpe ny dress selv om det blir hull i de. |
|
|
|
|
|
#183 |
|
Den som gir seg...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kan kun snakke for meg selv; jo. Jeg reparerer det jeg kan reparere. Jeg stopper ullsokker til og med! MEN dresser som er helt revet i stykker i baken og også nedover det ene benet lar seg ikke så lett lappe. Klarer ikke å se at det skal gå i det hele tatt jeg. En av dem lar seg reparere. Dessverre ikke alle tre.
|
|
|
#184 |
|
Aktiv
Medlem siden: Dec 2006
![]() |
Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagenMen hvor gamle er barna hvis dresser ble ødelagte, Amor? Hva forteller de selv om hvordan riftene oppsto? |
|
|
|
|
|
#185 |
|
Den som gir seg...
De er 6 og 4 1/2 år gamle. Av samme merke. De forteller at de lekte i akebakken og at det var flere andre barn der sammen med dem. Det var visst ingen ulempe at akebakken ikke lenger hadde snø......:liste:
|
|
|
#187 |
|
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagenSå utrolig kjedelig Amor!
|
|
|
#188 |
|
Aktiv
Medlem siden: Dec 2006
![]() |
Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagenHuff, tenker at den akebakken kanskje må ha gitt litt vondt i rumpa når man sklir uten snø. |
|
|
|
|
|
#189 |
|
Den som gir seg...
Ja. Det er klart. Du kan tro vi har hatt lange, inngående samtaler om temaet det siste døgnet
Mamma til fem Wish It ☆ Dream It ☆ Do It Sist redigert av amor : 22-02-07 kl 22:25. |
|
|
|
|
|
#190 |
|
Glamorøs
|
|
|
|
#192 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagenSå trist amor, hadde blitt fortvilet selv. Har dessverre ingen å sende deg, vennen. |
|
|
|
|
|
#193 |
|
Leser
|
Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagenAmor: Håper du og barnehagen kommer til en enighet. Forferdelig surt å få ødelagt tre dresser på en dag.
Ekstemt forskjell på barna. Jeg har veldig rolige barn. En god del fordeler med det og en del ulemper. Jeg bruker å si at når det gjelder aktive barn glitrer de i tidlig barndom når de lærer å gå og etter de er 30 og enda ikke har blodårer som er tilstoppet av fett. Vi som er mer makelig anlagt vi glitrer til gjengjeld på skolen. Vi er flinke til å sitte rolige heeeele dagen. Og etter 30 er det kun treningstudio som kan berge oss.
Nei, jeg lapper ikke klær. Nå har jeg som sagt rolige barn så det har ikke vært nødvendig. Ungene har derimot en masse klær med flekker, og de brukes.
|
|
|
#194 |
|
Passiv
|
Ja, da tok du vel bare med et annet barn i stedenfor? Samma det - bare man har et barn å ta vare på! |
|
|
|
#195 |
|
stille
Hvor: Tønsberg
Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagenFryktelig ergerlig Amor. Kan ikke skjønne at de voksne i barnehagen ikke satt stopper for den leken. |
|
|
|
|
|
#196 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Jeg bare spør: Hvordan lapper man egentlig en Reimadress med flenge på leggen? |
|
|
|
|
|
#198 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2007
![]() |
Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagenJeg tar en lapp som er større en flengen, falder den med symaskin og syr den for hånd over flengen. Før jeg syr på lappen syr jeg flengen lett sammen for da holder det bedre. Er det dress uten for syr jeg med maskin. |
|
|
|
|
|
#199 |
|
Så stor, den lille lykken
|
Mellombror har en Reimadress som både har fått flenge i armen, og sliteskader nede på buksesømmen.
|
|
|
#200 |
|
saftig
|
ReimaTec skal da ikke sys i? Jeg bruker klistrelapper. Funker, det.
|
![]() |
|
|