|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
| Se resultatene: Spørsmål om hår! | |||
| Aldri hatt langt hår, jeg |
|
8 | 3,94% |
| Hadde vel langt hår en eller annen gang, hatt det kort for det meste |
|
16 | 7,88% |
| Hadde langt hår da jeg var veldig ung&lovende, hatt det kort siden |
|
15 | 7,39% |
| Hadde langt lenge, men klippet meg før jeg fikk barn |
|
10 | 4,93% |
| Hadde langt lenge, klippet meg mens barna var små |
|
31 | 15,27% |
| Har langt nå, skal kaaanskje klippe meg |
|
15 | 7,39% |
| Har langt hår, men skal ikke klippe meg, nei! |
|
90 | 44,33% |
| Har ikke tenkt over mitt lange hår. Hvem vet? |
|
15 | 7,39% |
| Jeg er mann, har langt hår, og skal selvfølgelig beholde det sånn |
|
1 | 0,49% |
| Jeg er mann, har langt hår og vurderer å klippe meg |
|
0 | 0% |
| Jeg er mann, hadde langt hår, men det er kort nå |
|
1 | 0,49% |
| Jeg er mann, og har aldri hatt langt hår |
|
2 | 0,99% |
| Jippi, snart jul! |
|
15 | 7,39% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 203. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En undersøkelse om hårJeg kler begge deler like godt, men med kort som det er nå er det mye lettere å holde, jeg har et enormt tykt hår som krever mye som langt. |
|
|
|
|
|
#82 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Sv: En undersøkelse om hårTeorien din stemmer ikke på meg. Jeg har godt fra langt til kort flere ganger, og det begynte før jeg fikk barn. Har hatt alt fra hår ned til rumpa til helt kort,kort. |
|
|
|
|
|
#83 |
|
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En undersøkelse om hårHar hatt både langt og kort hår, og fått beskjed om at jeg kler kort. Jeg kommer ikke til å klippe meg nå, ting skjedde under siste svangerskap, og jeg har fått til dels MYE fall (på grensen til krøller). Jeg tror at en kort klipp ville kreve mye jobb hver dag, og det gidder jeg ikke. I tillegg er vel håret noe av det peneste på meg for tiden :skal ned i vekt
|
|
|
#84 |
|
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En undersøkelse om hårHar langt hår, ingen planer om å klippe meg.
|
|
|
|
#85 |
|
By the Sea
|
Sv: En undersøkelse om hårVel så viktig som langt eller kort er den frisyren man velger i forhold til ansikt og kropp.
|
|
|
#86 |
|
Ferdig!
Sv: En undersøkelse om hårJeg har hatt hår til midt på ryggen, men er en av de som har klipt seg nå. |
|
|
|
|
|
#87 |
|
Den som gir seg...
Medlem siden: Sep 2006
Sv: En undersøkelse om hår
Det er et absolutt must at håret er velstelt og ikke slitt. Da er alt annet enn langt hår mer kledelig.
|
|
|
#88 |
|
Strikker
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En undersøkelse om hårJeg har hatt både pinnkort og veldig langt hår, men etter at jeg fikk barn har det variert mellom skulderlangt og litt nedpå ryggen.
|
|
|
#89 |
|
Lett rørt
|
Sv: En undersøkelse om hårHar hatt langt hår av og på de siste fem årene. Setter på hos frisøren. Akkurat nå er det kort.
|
|
|
#90 |
|
Ringskrømt
|
Sv: En undersøkelse om hårMen er det håret i seg selv som ser slitt ut, og derfor får dama til å se slitt og gammel ut, eller er det uansett hårtype vi snakker om her? Bare det at vedkommende har langt hår?
|
|
|
#91 |
|
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En undersøkelse om hårJeg har ikke hatt kort hår siden jeg var fem. Ingen planer om å få det med det første heller. |
|
|
|
|
|
#92 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: En undersøkelse om hårJeg har vel per def langt hår, eller halvlangt da med ned til skuldrene nå. Jeg har hatt MYE lenger; frem til 5. klasse hadde jeg hår ned til rumpa. Så ble det vel halvlangt, mot kort, rett under ørene og over skulder, nedenfor skuldre i mange år og nå rett over altså. Aldri vært pin- og/eller "guttekort".
|
|
|
#93 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En undersøkelse om hårHåret mitt tok helt av i høst og plutselig hadde jeg hår helt ned på rumpa. Det ble litt i overkant så nå har jeg klippet av masse. Men jeg har alltid hatt langt hår og kommer nok alltid til å ha det også. |
|
|
|
|
|
#95 |
|
© All rights reserved
|
Jeg synes mange (ikke alle!) med langt hår ser litt kjedelig ut, håret bare hanger der. Ingen variasjon, ingen kule frisyrer, ingen fletter, hestehaler, dilldalll&stæsj, til vanlig henger bare håret der og derfor synes jeg mange (fremdeles ikke alle!) langhårede ser kjerdelig og litt slitt ut. Jeg var selv en som ville ha langt hår for da kunne jeg variere litt, men jeg varierte aldri likevel. Håret var løst om morgenen, havnet opp i en klemme eller et strikk i løpet av dagen og en sjelden gang hadde jeg fletter. Ellers var jeg ganske kjedelig, og selv om håret var velpleid og ikke slitt, så følte jeg meg slitt og kjedelig. |
|
|
|
|
|
#96 |
|
intro
|
Må si meg enig i dette. Veien kan iblant være skremmende kort til en typisk tysk damesveis.
|
|
|
|
#97 |
|
kamerat
|
Sv: En undersøkelse om hårJeg har hatt skikkelig langt hår i to omganger, siste omgang tok slutt da eldstefrøkna var ett og håret hadde vært kronisk i strikk siden hun ble født. Nå blir det bare kortere og kortere (bob med veldig kort nakke). Det er praktisk og passer ansikts- og hodeformen min.
|
|
|
#98 |
|
Passiv
|
Du kan ikke ha det på noen annen måte du, det er DEG. (Det jobber en Toff-lokk-a-like i nærheten her, jeg skvetter hver gang jeg ser henne. Hun har akkurat samme frisyre som deg. ) |
|
|
|
#100 |
|
passer i nissedrakt
|
Sv: En undersøkelse om hårLitt vanskelig å krysse av et alternativ... Jeg hadde langt hår til etter videregående, da klippet jeg meg kort første gang. Så har det vært litt av alt mulig av lengder. Siste svangerskapet (2008-feb.2009) gikk jeg ikke til frisør, pga at jeg var mer eller mindre sengeliggende hele tiden og det utgikk å sitte hos en frisør. Slet i lang tid etter ögså, så da ble håret rett og slett bare langt igjen. Klippet det kort igjen nå rett før jul, og angrer ikke. Langt er helt ok, men blir så kjedelig (på meg) i lengden. Føler meg mer "typete" med kort. |
|
|
|
![]() |
|
|