|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Planleggingsdag i bhg?Vi har vel 5 dager, tenker jeg. Jeg synes egentlig det er rart at de bare kan stenge sånn. Det er vel ingen andre service-institusjoner som kan det. Da leier man inn folk den dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
I mål
|
![]() Sv: Planleggingsdag i bhg?
Dersom barnehagen hadde leid inn bare eksterne folk de dagene, hadde jeg valgt å ha sønnen min hjemme uansett gitt... Det er en litt annen serviceinstitusjon enn mange andre, og det er ikke bare å leie inn full bemanning til å ta seg av barn hvis de ikke kjenner hverandre i det hele tatt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Elsker gamlis- godis
Nei, tenker ikke på fremmede, selvsagt. Men der lillegutt er brukes det mye ringehjelper. De har faste folk som er vikarer, samt at de slår sammen avdelingene ved sykdom ol. Dersom mannen hadde hatt fri uansett, hadde vi hatt ham hjemme, så kunne de som ikke hadde mulighet for fri fått nytte av personalet den dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
I mål
|
Åh ja, sånn ja. Ja det kunne sikkert fungert. Jeg synes vel likevel det er ok nok at de tar disse dagene i løpet av et år selv om det ikke alltid passer like bra. Det vil jo koste en del å leie inn folk disse dagene, og jeg ser vel for meg at det er veldig relativt hvor lett foreldrene mener det er å ta fri. Synes kanskje de heller kan bruke ressursene på noe annet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
er grønn og fin.
|
SFO er jo en tilsvarende service-institusjon og den stenger jo når det er palnleggningsdag den også.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Barnehagen er vel først og fremst en pedagogisk intitusjon. Servicebiten kommer i andre øyne i mine øyne. Planleggingsdager brukes jo til pedagogisk planlegging/påfyll, og jeg synes ikke fem dager i året er så veldig mye og "uffe" seg for. Sfo stenger jo ved ferier de også, til tross for at det er et "servicetilbud" til familier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Elsker gamlis- godis
For oss er det ikke så ille. Vi har bare ett barn, og siden sambo jobber turnus har han ofte fri da. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|