Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Nokon som kan tenke seg å hjelpe?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-01-11, 23:21   #61
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nokon som kan tenke seg å hjelpe?

Opprinnelig lagt inn av Optimist, her.

Jeg har som tidligere nevnt desverre ikke noe å bidra med, men jeg blir så rørt av giverviljen blant alle mine venner her på FP. Tenk så fantastisk for disse nybakte foreldrene å få så mye fint og nyttig fra vilt fremmede mennesker! Jeg er så stolt over å være medlem på dette forumet.

For to år siden fikk en afrikansk utvekslingsstudent min bestevenninne var veileder for tvillinger. Hun bodde på knøttahybel på Fantoft og hadde ingenting. En liten tråd på FP og hun fikk alt fra vogn til klær og tilbehør. Hun mente helt oppriktig, siden hun var religiøs, at vi var engler og at min venninne måtte være velsignet på ordentlig, som hadde slike kontakter. Min venninne gjorde ikke annet enn å hente pakker på posten i flere uker og det dumpet innom totalt ukjente mennesker med ting på kontoret hennes. Mannen til studenten kom etterhvert nordover fra Afrika for å være med henne, og mente først det var flaut og ekkelt å motta det han trodde var veldedighet.

Min venninne måtte bruke litt tid på å forklare at det var helt vanlig i Norge at man arvet, lånte og kjøpte brukt.

Fine FP var min konklusjon den gangen også!

Gammel 04-01-11, 23:31   #62
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Flott initiativ! Jeg har gitt bort det meste jeg hadde i små-smått, men om du trekker opp tråden når de begynner med 68-74 vil jeg gjerne bidra.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 23:48   #63
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

For et fantastisk tiltak, Haugtussa!

Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-11, 23:18   #64
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tusen takk til dokke eg har fått pakke i posten frå! Foreldra blei veldig glade.

Gammel 20-01-11, 23:20   #65
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Så bra!
Håper det går bra med dem!

Gammel 20-01-11, 23:24   #66
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dei er veldig, veldig slitne. Spesielt mammaen som amme omtrent døgnet rundt. Jenta har ikkje vore ute av hus sidan dei kom heim. Men takka vere dokke sleppe dei i alle fall farte rundt og fikse bittesmå rosa klær.

Gammel 20-01-11, 23:36   #67
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Fantastisk tiltak, og fantastiske FP're.

Gammel 21-01-11, 13:38   #68
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Så hyggelig å høre. Koselig å vite at klærne kommer til nytte og ikke bare inn i den stor Fretex-konteineren.

Gammel 21-01-11, 14:49   #69
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Jeg sendte deg en PM. men så først nå at det var to jenter. Noe av tøyet er nøytralt da, så jeg kan jo kikke gjennom om det fortsatt er behov.

Eneste "dumme" er at lillegutt som var prematur er født på sommeren, så det er bare bomull. Har vel en hvit body i str 50 i ull.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-11, 15:42   #70
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

To jakker er ferdig strikket, samme med babybooties, holder på med siste djevellue før jeg sender avgårde. Håper jeg får sendt om en liten uke.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-11, 15:44   #71
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Er det noko meir dei trenger no eller framover?

Gammel 21-01-11, 20:57   #72
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Bergensis, eg har ikkje hørt noko konkret ønske nei.

Amylin, det er fantastisk!

Gammel 21-01-11, 21:33   #73
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Jeg har flere gamle småtepper, som holder småtrollene varme. Kan hive dem dem en omgang i maskina så er de ikke så støvete lenger.

Babytøyet etter storebror (prematur) ligger hos svigers. Er det fortsatt interessant? Det er sikkert en del blått altså.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:49.