Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir sint?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-01-11, 15:07   #61
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir s

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Jeg er en kaster. Pepperkakehus og slikt. Dere aner virkelig ikke hvor mange (og små) biter det blir av slikt.

Epler er heller ikke stort bedre...

Spesielt ikke om de kastes hardt gjennom rommet og treffer en dørstokk. Kan bli eplemos både på gulv, vegger og tak av slikt. Har jeg hørt...

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 15:12   #62
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir s

Haha, dette ble jo reneste "What not to throw"-tråden. Jeg dævver.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 15:16   #63
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja, eg innrømmer at eg har eit veldig temperament. Er samboer heime, stormer eg av og til ut døra. Då må eg "gå det av meg", og kjem tuslande tilbake etter ein liten halvtime. Er eg åleina med ungane, blir det slamring med dør og eg forkynner (brøler) at no må eg vera åleina litt.
Det er sjelden eg virkelig knuser ting no, og eg har vel aldri kasta noko. Men eg har knust ting før eg fekk barn. No blir eg som regel ekstremt effektiv i staden. Eg må få ut energien på ein eller anna måte, så eg rydder, kaster og sorterer. Eg er ein reser til å stappa bossdunken om eg er forbanna, eller kna bolledeig. Lager også ei fløyelsmjuk potetstappe om det tilter litt for meg. Mann og barn venter som regel på at det skal gå over.
Storesøster har nok arva ein del hos meg dessverre, så ho går lett i taket og slamrer med dører. Lillesøster derimot smelter meir i ein dam på golvet med 1. premie i drama- queen fakter.

Gammel 25-01-11, 15:19   #64
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Jepp. Jeg kan fint finne på å slenge ting rundt meg (noen ganger på andre mennesker også) i sinne. Og jeg slamrer med dører. Hardt.

Gammel 25-01-11, 15:19   #65
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er en hopper i stedet for, og kan nok minne litt om Karl i Mot i brøstet til tider. Veldig effektivt, men gjør ganske vondt under føttene av og til.

Gammel 25-01-11, 15:47   #66
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, absolutt. Men jeg er ikke gal, jeg tenker meg faktisk om før jeg gjør det. Jeg vil ikke ødelegge ting. Jeg kastet en gang druer i døra fordi jeg var redd for å ødelegge tapeten. Men jeg hadde veldig behov for å kaste noe.

Jeg har temperament. Men rolige folk mister også besinnelsen. En bekjent av meg kastet en pizza i veggen en gang. Han er sindigheten selv. Jeg fatter det ikke. Jeg kunne aldri ha gjort det, tenk på alt griset jeg måtte ha tørket opp!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 15:48   #67
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Helt klart, ja.
Men jeg har en indre sperre som forhindrer meg fra å gå helt amok.

Gammel 25-01-11, 15:50   #68
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har to barn. Det ene er akkurat som meg og det andre er sart og følsom og blir antakelig redd av sånne som oss.

Gammel 25-01-11, 16:17   #69
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Gubben har forøvrig testet ut holbarheten på rettetang vs skapdør.
Det var skapdøren som vant første runde. Jeg tviler på at det blir flere runder også. Det ble jo dyrt for han, han måtte ut å kjøpe ny til meg. Og jeg skulle selvfølgelig ikke ha den billigste.

Gammel 25-01-11, 16:33   #70
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I gitte situasjoner, absolutt. Ikke i sinne eller irritasjon men mer når jeg føler meg fysisk forulempet eller truet.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 16:41   #71
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, jeg er ingen kaster. Jeg fant en gang ut hvor sint jeg kunne bli, men jeg kastet ingenting vegg i mellom. Jeg klarer helt fint å bli sint langt forbi grensen til eksplosjon uten å la det gå ut over ting. At ikke glass eksploderer av volumet mitt, det er en annen sak.

Gammel 25-01-11, 18:24   #72
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Ja, jeg kan finne på å både kaste/knuse og å bli fysisk.
Det siste er dog forbeholdt arbeidsplassen min. Hvilket vil si fjøset.
Der er jeg i stand til å miste besinnelsen fullstendig, ikke ofte nei, men det har skjed.

Har du slått ei ku?

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 18:26   #73
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

Har du slått ei ku?

OMG, det håper jeg virkelig ikke har skjedd!

Gammel 25-01-11, 18:27   #74
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mindy Macready, her.

Jeg fant en gang ut hvor sint jeg kunne bli,

Hvordan fant du det ut? Rettere sagt: Hvordan finner man sånt ut?

Gammel 25-01-11, 18:27   #75
Joika
Pauset

Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 18:32   #76
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Hvordan fant du det ut? Rettere sagt: Hvordan finner man sånt ut?

Det finner man ut den dagen man blir så sint at man tenker at man jammen er glad man ikke hadde våpen tilgjengelig. Men kaste noe? Nei, man kan jo ikke ma der gå ut over en uskyldig ting.

Gammel 25-01-11, 19:36   #77
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Definitivt. Men en del av det å bli voksen er å lære seg å takle sinne slik at man ikke gjør ting man ikke vil.

Gammel 25-01-11, 19:46   #78
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg ble fryktelig sint før og kunne absolutt kaste ting, knuse ting og ødelegge ting, men aldri fysisk mot andre mennesker. Nå nøyer jeg meg med å trampe demonstrativt ut av rommet, mens jeg klirrer unødvendig med oppvasken eller unødvendig hardhendt med noe.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 19:47   #79
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nope. Jeg prøvde i flere år å leve sammen med en som var veldig kapabel til å bli fysisk og ødela både det ene og det andre når vedkommende ble sint. Det var skummelt nok til at jeg aldri tillater meg selv å bli så sinna.
Men i tenårene, derimot. Jeg kastet et par kalveskinnstøvletter på min skikkelig irriterende far engang. Dessuten kan jeg bestemt huske at min kjære mor truet med å fjerne hele dørbladet inn til rommet mitt. Jeg regner med at det hadde sammenheng med en overdreven trang til å smelle med den.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 20:06   #80
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg blir så sinna at jeg løper til toppen av fjellet på 50% av normert tid, men å kaste rundt på saker og ting har aldri falt meg inn.
Jeg blir sinna en gang annethvert år eller noe sånt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:11.