|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#143 |
|
Passiv
|
Sv: Vi betaler 70 % skatt i Norge!
|
|
|
|
#144 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Vi betaler 70 % skatt i Norge!Jeg er også litt treig i oppfattelsen når det kommer til de uskrevne smiley-reglene. Det var derfor jeg hadde spørsmålstegn bak.
|
|
|
|
#145 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#146 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vi betaler 70 % skatt i Norge!Det er da bare å lenke til en typisk FrP-sak i VG. Da jeg blogget "åpent brev til Siv Jensen" med lenke til en vg-sak, kom de i hopetall. Muligens for å forsvare.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#147 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Vi betaler 70 % skatt i Norge!Hm... Sånn rent økonomisk hadde gubben og jeg overlevd et Frp-styre (Gud forby
|
|
|
#149 |
|
ej ikke møjkets heije
|
I USA hadde dere løst dette med at minst en av dere hadde sørget for å bli ansatt i en bedrift med gode forsikringsordninger som også dekket ungene og at bedriften var stor nok til ikke å forlange helseerklæring. Forsikringsbransjen i Norge er ikke helt dimensjonert for dette, ennå.
|
|
|
|
#151 |
|
Fjellpiper
|
Jeg tror dessuten at det er veldig mye lettere å ødelegge enn å bygge opp igjen. Den velferdsstaten vi har i dag er et resultat av historiske forutsetninger, og hvis vi først begynner å kødde med den er det ikke lett å rette opp igjen. Bare ett eksempel. Jeg tar det som en selvfølge (dessverre) at jeg må betale egenandel når jeg er hos legen. Dette ble såvidt jeg husker innført da Høyre var i regjering på 80-tallet? Da jeg var hos legen min i England i fjor og spurte om hvor jeg skulle betale så hun litt rart på meg, og sa med pedagogisk stemme at offentlig helsevesen er gratis. |
|
|
|
|
|
#153 |
|
Fjellpiper
|
Jeg vet. |
|
|
|
|
|
#159 |
|
Erfaren nok
|
Og folk skader seg så mye i fylla at vi rett og slett må ha gratis legehjelp.
|
![]() |
|
|