Sv: Planleggingsdag i bhg, ansatte fri?
Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.
Eller jobber i barneskolen. Jeg har ikke jobbet i videregående skole, men jeg tror det er en litt annen verden etter det du forteller.
Men mener du at du jobber hundrevis av timer gratis? Virkelig? All ære til deg for det, men jeg personlig ville valgt (og velger) andre arenaer for mitt veldelighetsarbeid. Spoiled brats from Norway er ikke min første prioritet, da tar jeg heller noen runder med bøssen for Amnesty, eller noe i den dur.
Opprinnelig lagt inn av ming, her.
Jeg er heller ikke hoppende rasende fordi jeg jobber litt mer enn årsverket mitt. Og jeg lyver ikke.Ja, Rine, vi har mindre tung retting, men ikke tro at vi lyver når vi forteller hvor mye vi jobber!
Jeg har hørt alt fra hundrevis av timer "til noen timer mer" og vet ikke hva jeg skal tro. Bortsett fra at det må finnes mange flere lærere med "kall" enn jeg ville trodd i utganspunktet. (Tenker på de som jobber flere hundre timer gratis.)
Og vær så snill: Det at man ikke kan si at man jobber hundrevis av timer gratis, vil virkelig ikke si at man slækker av og ikke gjør sitt beste. Jeg får visse assosiasjoner til enkelte jenteelever som har brukt halvparten av tiden på heldagsprøven på å lage fine border og flott overskrift, og blir kjempeoverrasket over at de bare får 4. De har jo brukt så lang tid!
|