Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Planleggingsdag i barnehagene, ansatte fri?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-02-11, 20:45   #10
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Planleggingsdag i bhg, ansatte fri?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg mener å huske en tråd angående kabinpersonell og merkelig intonasjon.

Oh, yes! Der ble vi alle puttet i en stor gryte hvor vi alle snakker helt likt og med samme stemme og tonasjon, for ikke snakke om hvor elendig engelsk vi har
og det var vel en tråd for ikke så lenge siden om at vi baaaaaaaaaaaaaare trenger 5 ukers kurs for å jobbe i kabinen

Couldn't care less. Etter 18 år som overbetalt servitør med dårlig tonasjon i lufta så preller fordommene av som vann på gåsa...

Jeg sliter mye verre med den utvikling som har skjedd i retning av egoisme i samfunnet. Jeg, meg, mitt ,mine og krav og rettigheter, mindre og sjeldnere alminnelig høflighet, men mer og mer selvfølge og selvgodhet blant folk. "Du SKAL ordne det for meg", "Det er DITT problem", "Dette har du å ordne opp i NÅ!" og slikt... Da kjenner jeg at piggene og hornene kan modnes ja.

Emneord
klassiker, planleggingsdag

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:03.