Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hva synes du om denne barnesengen?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-02-11, 15:49   #81
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva synes du om denne barnesengen?

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

www.barnerommet.no

Åh, denne serien likte jeg!

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 15:53   #82
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Malama: Men å ikke kjøpe en seng du har lyst til til guttungen, fordi du ikke til dags dato har funnet en finfin "jenteseng" til en baby du har i magen, det var for meg en helt merksnodig tanke!! Du har jo god tid til å finne en finfin seng, og om du da gjør det, så kan du ikke kjøpe den, fordi du ikke kjøpte "den andre" til storebror?? :troddeførstatdetbarevartull:

Det er ikke at det er bestemt at han ikke får den, den er ikke på lager, så han har ikke fått den av rent praktiske årsaker... Og mannen synes gutten fint kan ligge i sprinkelsenga ei stund til, det kan han jo faktsik (Jeg trodde ikke han ville akseptere å ligge i den i det hele tatt, han har ikke likt den så lenge han sov på vårt rom, men han aksepterte den plutselig nå, jeg trodde vi "måtte" til med brannbilseng for å få ham til å sove der.

Men vi er litt sånn usikker på om vi skal gi ham brannbilseng eller ei, og en av tankene i bakhodet er altså, det skal jeg innrømme, at jeg altså tenker på om jeg vil finne noe like kult til lillesøster, som altså kommer i "sånn seng alder" antakelig mens storebroren fortsatt bruker den senga han nå får. Men jeg finner sikkert ei seng jeg liker til henne også, så dersom vi ender på å forsvare prisen på senga, mot alternativet som er ei rimlig fra ikea med noen klistremerker på... og innredningsmessig finner plass til det, så er det slett ikke utenkelig at han får seg brannbilseng, og blir storfornøyd, så får vi tenke oss om og se hva lillesøstra liker om et par år. Kanskje vil hun også ha brannbil? eller kanskje er hun prinsesse. time will tell.

Gammel 10-02-11, 15:58   #83
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mine barn ligger i en fullstendig normal køyeseng, til og med uten klistremerker. Bedriver jeg et sosialantropologisk eksperiment, mon tro? Er det galskap å slippe barna løs uten at de har fått det tydeligvis usedvanlig viktige kjønnsrollemønsteret banka inn, nå også subliminært mens de sover?

:stay tuned:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 16:02   #84
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har gutter, og vi har et Spiderman/Batman/Superman/Hulken/Bakugan/oghvahardu-fritt hjem. Jeg har inntrykk av at vi kunne tatt inngangspenger, så folk hadde fått sett at det er mulig.

Gammel 10-02-11, 16:12   #85
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg har gutter, og vi har et Spiderman/Batman/Superman/Hulken/Bakugan/oghvahardu-fritt hjem. Jeg har inntrykk av at vi kunne tatt inngangspenger, så folk hadde fått sett at det er mulig.

Helt ærlig, jeg vet at dette er mulig, men jeg skjønner ikke at det er et mål. At man ikke skal ha BARE sånt til gutter - selvsagt - og jeg får selv helt noia av en del av klærne til gutter der alt har Star Wars og Spiderman på seg - men jeg skjønner ikke vitsen med at man ikke skal ha noe sånt jeg - så lenge gutten selv har lyst på det selvsagt.

Jeg likte den hvite senga med rosa blomster godt, og også den Candy viste.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 16:13   #86
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det har aldri vært et mål, men folk later til å tro at man MÅ ha sånt i hus om man har gutt. På samme måte som Disneyprinsessene er obligatorisk for jenter. Ingen som har etterlyst noe her.

Gammel 10-02-11, 16:13   #87
Kate

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Det er det styggeste jeg noensinne har sett. Hadde fått latterkrampe om jeg hadde gått inn på et rom og sett noe sånt.

Gammel 10-02-11, 16:15   #88
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

I mitt, minimalistiske hode, er den for mye. ALT for mye!
For en liten prinsesse er den nok akkurat passe vil jeg tro.

Gammel 10-02-11, 16:17   #89
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Det er det styggeste jeg noensinne har sett. Hadde fått latterkrampe om jeg hadde gått inn på et rom og sett noe sånt.

Ha, det der var ikke pent sagt. :fornærmet:

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 16:18   #90
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

I mitt, minimalistiske hode, er den for mye. ALT for mye!
For en liten prinsesse er den nok akkurat passe vil jeg tro.

Det er ikke jeg som skal ligge i den altså. : presiserer:

Gammel 10-02-11, 16:22   #91
Kate

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Grøten, her.

Ha, det der var ikke pent sagt. :fornærmet:

Alle de andre sengene i tråden var fine da!

Gammel 10-02-11, 16:26   #92
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Alle de andre sengene i tråden var fine da!

Du, jeg bare tuller altså!!!
Er omtrent bare jeg som synes den er søt, så ikke tenk på det.

Gammel 10-02-11, 16:33   #93
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg syns den var grusom, og syns i grunn ikke noe om å bygge oppunder prinsessegreiene alt for mye. Det virker det som småjenter greier å få i fullt monn uten hjelp av mor.

Det som egentlig er verre er at den ser upraktisk ut. Jeg har mye lettere for å akseptere prinsessegreier hvis det i det minste er praktisk.

Jeg er enig med Tallulah.

Tror ikke en gang jeg hadde lagt merke til den i butikken fordi den hadde vært så uaktuell.

Gammel 10-02-11, 16:39   #94
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Grøten, her.

Det er ikke jeg som skal ligge i den altså. : presiserer:

Ikke?

Gammel 10-02-11, 16:52   #95
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sjøp senga.
Mal rommet lys lilla. Det blir lekkert for ei lita prinsesse.
Så pynter du med lys lilla og rosa. Kanskje noen sommerfugler på veggene.

Gammel 10-02-11, 16:56   #96
Ema

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Jeg synes den var litt i det voldsomste laget, men jenta ville nok sikkert likt den.

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 16:57   #97
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har en jente og kunne ALDRI ha tenkt meg å kjøpt noe sånt.
Hvorfor skal all jente ting være rosa? :liker ikke rosa:

Snoopy ønsker seg en bil seng

Men hun har en junior seng fra ikea, og er aldeles fornøyd.

Sist redigert av Honda : 10-02-11 kl 17:06.
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 16:57   #98
Ema

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

www.barnerommet.no

For en fin serie.

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-11, 17:02   #99
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Ja ja. Jeg får bidra med litt annet jeg og da.

Her nærmer vi oss litt mere min stil.

Gammel 10-02-11, 17:06   #100
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Jeg syns den er skikkelig fæl. Ingen av mine sønner ville fått en sånn seng.

Så guttene dine får ikke være prinsesser om de vil? Nå synes jeg du er vanskelig, Dragen! Jeg synes sengen var Harry-kul, men med alt for kor levetid for en seng - prinsessealderen er erfaringsmessig bare en kort periode, så jeg ville heller kjøpt en hvit seng som kunne styles opp med sengetøy og klistremerke som kan fjernes. Plutselig en dag er rosa ut og turkis inn. :erfart:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:12.