|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Småbarn på musikkfestival?
Nå har ikke jeg vært på festivalen, men jeg har hørt mange stygge historier om fyll og rølp med unger til stede og ville aldri ha funnet på å ta med ungene mine dit.
|
|
|
#42 |
|
Glamorøs
|
Slik jeg forsto Canisa så mener hun det samme som meg (
|
|
|
#43 |
|
Rockesøster
|
Jepp, jeg skjønte det, og prøvde bare å si at som festivalarrangør har man utarbeidet prosedyrer for et hvert tenkelig scenario, også barn som ikke ivaretas. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Fortynnet
|
Sv: Småbarn på musikkfestival?Minsten vår har vært med på Hovefestivalen to ganger (da han var sju og åtte), og syntes det var utrolig gøy og spennende. Selvfølgelig var vi ikke fulle, og selvfølgelig dro en av oss (eller begge) hjem med ham i rimelig leggetid. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Glamorøs
|
Selvfølgelig må man det. Jeg syns bare ikke løsningen til Døgnvill er særlig god. De forhindrer selvsagt problemet da på sin festival, men det skjer ingenting med en kultur som tydeligvis syns dette er greit. Jeg lurer virkelig på hva barnevernet og politiet tenker om saken.
|
|
|
#46 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Sv: Småbarn på musikkfestival?Det er tydeligvis forskjell på festivaler. Døgnvill kjenner jeg ikke til, men på Øya hadde jeg i alle fall ikke hatt noen som helst betenkeligheter med å ta med meg barn. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Et barn eller ditt barn? Åtteåringen min ville ha vært dypt uenig med deg.
Veldig enig. Jeg nyter sjelden alkohol med barna til stede i det hele tatt, og det blir ikke annerledes på festival. De gangene vi har hatt med barna på festival, har vi enten hatt avtale med barnevakt som har kommet og hentet dem tidlig på kvelden eller dratt hjem tidlig selv.
|
|
|
#49 |
|
Rockesøster
|
For å få lov å arrangere festival må man søke både politi og kommune om tillatelse, og i sine tillatelser gir de gjerne direktiver om hvordan dette skal foregå. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Glamorøs
|
Bedre nå?
Jeg vet veldig godt hvordan man arrangerer festivaler.
|
|
|
#51 |
|
Crazy Cat Lady
|
Hva som står i den avisa må til enhver tid taes med en stor klype salt, de er ikke kjent for grundig og objektiv journalistikk
Sist redigert av Flubby : 09-03-11 kl 13:15. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
|
|
|
#53 |
|
Glamorøs
|
Sv: Småbarn på musikkfestival?Meissa, det er ingen som mener at man burde drikke når man har med barn.
|
|
|
#55 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Småbarn på musikkfestival?Vel, vel. Jeg ser for meg at litt sherrynipping kunne hjelpe både på det ene og det andre.
|
|
|
#56 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Småbarn på musikkfestival?Jeg kan finne på å ta en øl på festival selv om jeg har med ungene mine. Og kjenner at jeg hadde blitt litt sur hvis jeg ikke fikk lov til det fordi noen få andre foreldre ikke forstår måtehold.
|
|
|
|
#59 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Småbarn på musikkfestival?Eldste min har vært på Øya sammen med onkelen sin et par ganger. Og jeg nekter han ikke å ta en øl eller to selv om hun er med. Hun har storkost seg, og jeg henter henne i 8/9 tiden, før flatfylla går helt over styr. Lillebror er en fornuftig mann, og ville aldri drukket seg full når han har ansvar for barn. |
|
|
|
|
|
#60 |
|
Fortynnet
|
Sv: Småbarn på musikkfestival?Jeg har forresten ikke Converse selv, men skjønner ikke tanken om at de skulle være forbeholdt barn og fjortiser. Her i huset har både 9-åringen, 17-åringen, 20-åringen og 42-åringen det. Han på ni bruker dem bare under press en sjelden gang, for det er altfor mye jobb å ta dem på. |
|
|
|
![]() |
|
|