Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem fra FP kjenner du i virkeligheten?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-03-11, 10:56   #201
Maysen
Nyter et nytt liv

Maysen sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Lillehammer
Blogginnlegg: 45
Maysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populær
Standard

Sv: Hvem fra FP kjenner du i virkeligheten?

Opprinnelig lagt inn av Odelia, her.

Jeg har i alle fall ikke hatt sex. Hvorvidt du har hatt sex med meg mens jeg sov er en helt annen sak (Jeg skal forøvrig ikke klandre deg om du ble litt vill i nikkersen da jeg snudde rumpa til deg i senga den gang vi var på Hafjell, for du hadde jo gitt meg blikket hele helga og da kan man vel ikke vente seg noe annet, men jeg hadde ventet at du tok hun i køya over deg først.)

Nå var det forsåvidt meg hun delte seng med da........

Gammel 13-03-11, 10:57   #202
Maysen
Nyter et nytt liv

Maysen sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Lillehammer
Blogginnlegg: 45
Maysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populær
Standard

Kjenner noen fra før FP.
Noen har jeg møtt flere ganger, en har blitt en nær veninne av meg, og noen har jeg aldri møtt, men føler jeg kjenner alikevell.
De aller fleste er vel fra SG/SM tiden.

Gammel 13-03-11, 12:48   #203
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

`Det er rart det der med at man føler man kjenner noen veldig godt selv om man aldri har truffet dem.

Gammel 13-03-11, 13:03   #204
Michelle
X First Lady

Medlem siden: Sep 2006
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

`Det er rart det der med at man føler man kjenner noen veldig godt selv om man aldri har truffet dem.

Jeg føler også det slik Det er noen herinne jeg virkelig føler jeg kjenner meget godt etter flere år men aldri har møtt. Hadde vært morsomt å fått gjort noe med det.
Ellers har jeg ikke møtt eller kjenner så mange og ei vært på Fp treff. Jeg var på et par Nm treff for endel siden så muligens er det noen her som jeg ikke husker på i farten. Nick er jo også forandret. Carrera og Isbjørnen er de første jeg møtte og har truffet noen ganger de siste 9 årene. Maki med. Acsa fikk jeg også møte her i min by. Det samme med Jessica. Fadese, Teofelia og Nenne har jeg truffet en gang.

Sist redigert av Michelle : 13-03-11 kl 15:42.
Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 13:12   #205
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mindy Macready, her.

Jeg ha møtt (og skal møte igjen snart. ) Monsoon.

Ja!

Jeg har møtt mange, og noen har blitt veldig gode venner. Gaia er vel den eneste av FPerne jeg kjente før forum.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 13:44   #206
Ivars_mamma
We weren't born to follow

Ivars_mamma sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Ivars_mamma er litt kulIvars_mamma er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

For meg vil de alltid være Teeny og Blondie

For meg og, og jeg klarer nesten ikke skrive de nye nickene en gang....

Gammel 13-03-11, 13:46   #207
Ivars_mamma
We weren't born to follow

Ivars_mamma sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Ivars_mamma er litt kulIvars_mamma er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maysen, her.

Kjenner noen fra før FP.
Noen har jeg møtt flere ganger, en har blitt en nær veninne av meg, og noen har jeg aldri møtt, men føler jeg kjenner alikevell.
De aller fleste er vel fra SG/SM tiden.

Og noen vet hvor de skal dra når det kniper og man har glemt utstyr før man drar på fjellet Glad jeg har deg Maysen. Du er verdens beste.

Gammel 13-03-11, 14:01   #208
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Du har møtt meg et par ganger også, men mannen din har jeg truffet flere ganger.

Du står ført på i et av mine andre innlegg i denne tråden. Jeg graver frem litt og litt.

Høres så suspekt ut at du har møtt mannen min flere ganger.

Åååå, så dårlig humor jeg har i dag.

Gammel 13-03-11, 14:21   #209
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har vel møtt rundt 100 oppgjennom årene på diverse treff. Men kjenner ikke alle sånn sett. Men noen kjenner jeg bedre enn andre.

Livit har blitt en veldig god venninne.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004

Sist redigert av Estrella : 13-03-11 kl 14:36.
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 15:35   #210
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Det slo meg da jeg leste tråden at det outes endel nick bak nickbytter her. Er det helt greit for dem som blir "avslørt"?

Det slo meg også.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
noen

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:44.