|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Originala
|
Sv: Hvilket klesmerke føler du fører din stil?Dessverre kan jeg ikke velge og vrake i klær på grunn av at jeg bruker store størrelser, men uansett er det ganske få klær jeg virkelig liker. Klærne fra Namasté liker jeg veldig ofte: |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket klesmerke føler du fører din stil?Jeg liker mye forskjellig. Har endel OM og Chill men liker å kle meg i litt annet også. For tiden liker jeg mye fra Line of Oslo, Acne, Timo, St. Tropez, malene Birger og Marc Jacobs. Ellers blir det også litt fra HM og andre kjeder. Vila liker jeg i perioder.
|
|
|
#43 |
|
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Hvilket klesmerke føler du fører din stil?
Jeg mistenker at vi har lik smak, jeg har mest fra Esprit, noe inwear og mexx. Noterer meg at jeg boer vurdere chill ved en anledning.
|
|
|
|
#44 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jenny Hellström.
|
|
|
#45 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Hvilket klesmerke føler du fører din stil?Jeg har ikke en favoritt, men veldig mange av klærne mine(kjoler og overdeler) er fra By Malene Birger, Bruuns Bazaar, Day Birger et Mikkelsen, Rützou og den slags
|
|
|
#46 |
|
Glamorøs
|
Ja, desverre.
|
|
|
#47 |
|
Originala
|
Sv: Hvilket klesmerke føler du fører din stil?Av sko har jeg brukt Duckfeet 5 vintre nå, og jeg kan ikke tro at jeg forlater de skoene, for de er helt fantastiske! Jeg liker en del av ElNaturalista, men langt fra alle. Bubetti har mye fine sko. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
maler
|
Sv: Hvilket klesmerke føler du fører din stil?Av sko liker jeg noe av el naturalista, noe av vagabond, noe camper og noe ecco. Og noe fra bianco. Jeg har sære føtter, så det er på langt nær alt jeg synes ser bra ut som faktisk fungerer for beina mine. Det må være en viss sidestabilitet, ellers ryker anklene. Og det må være plass til tåpartiet nedi dem.
|
|
|
#49 |
|
Har tro på forbedring
|
Vinterskoene mine fra Duckfeet er en av de grunnene for at jeg gleder meg til vinter - de og dundyna mi *ikke vintermenneske* Fantastisk gode sko - og de holder lenge - Jeg rydder nå bort mine etter 3. vinteren og de har ennå ett år igjen iallefall.
|
|
|
#50 |
|
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket klesmerke føler du fører din stil?Må vel si at jeg har opparbeidet meg et reportoar av Odd Molly nå - men ikke flanell og bonderose plaggene, noe Chill (uten love på ryggen) og litt fra Timo (kjoler og underkjoler samt to lange cardigans). |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Retromum
|
Sv: Hvilket klesmerke føler du fører din stil?Jeg liker klær med masse farger og mønstre.
|
|
|
#53 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Hvilket klesmerke føler du fører din stil?Skunkfunk hadde mye kult! Er det noen butikker i Norge som selger det? Hvis jeg noengang blir kvitt disse kiloene som egentlig skal vekk kan det komme til å ryke en tusenlapp eller fem der tror jeg. |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Hvilket klesmerke føler du fører din stil?:noterer: |
|
|
|
|
|
#56 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hvilket klesmerke føler du fører din stil?Jeg liker Desigual og mange skjørt fra Boden. Dessverre er jeg for gjerrig til å kjøpe det nytt, så jeg må vente på Markedsplassen.
|
|
|
#57 |
|
intro
|
Sv: Hvilket klesmerke føler du fører din stil?Nå ble jeg inspirert til å ta på meg det blueste av alle skjørt, som jeg av en eller annen grunn nesten aldri bruker. Det er fra St Martins' glansdager.
|
|
|
|
#59 |
|
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket klesmerke føler du fører din stil?Har funnet et merke nå som jeg føler er veldig min stil : NÜ by staff woman. Sist redigert av Smoothie : 09-05-11 kl 21:45. |
|
|
|
|
|
#60 |
|
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket klesmerke føler du fører din stil?Jeg har veldig mye Odd Molly (de enklere modeller, med ikke alt for mange farger og ikke for mye gravid-snitt).
|
![]() |
|
|