|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Apr 2011
![]() |
Sv: Naken sammen med ungene?
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Apr 2011
![]() |
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Naken sammen med ungene?Marga: Jeg konstaterer at du faller utenfor målgruppen for foreldreportalen.no. Takk for forsøket. Ikke ring oss, vi ringer deg.
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske? Sist redigert av Veronal : 11-04-11 kl 20:01. |
|
|
|
|
|
#104 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
|
|
|
|
|
|
#106 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Naken sammen med ungene?Veronal:
|
|
|
#108 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
Sist redigert av Syrin : 11-04-11 kl 21:32. |
|
|
|
|
|
#109 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Sv: Naken sammen med ungene?Vi har lite bad, så det er trangt når alle 5 er der samtidig, gjerne om morgenen. Vi kan være nakne alle sammen, det er ingen som bryr seg. Lillebror har spurt de fleste spørsmålene angående kropp, og lurte blant annet på eksakt hvor babyen kom ut. Jeg pekte mellom beina og sa at babyen kom ut babyhullet,- hvorpå han utbrøt: "Få se!" Men, da sa jeg nei
|
|
|
#110 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Det spørsmålet dukket opp her også. Jeg nektet, men snuppa viste villig frem.
|
|
|
|
#111 |
|
Passiv
|
Sv: Naken sammen med ungene?Veronal - |
|
|
|
#112 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
Passiv
|
Sv: Naken sammen med ungene?Eldste er 7, og her valser vi rundt i nettoen om morgenen stort sett alle mann - eller i trusa da. Og det sjenerer ikke meg det minste. Det er naturlig, og det har jeg tenkt at det skal fortsette å være til det ikke føles naturlig lenger. |
|
|
|
#114 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Naken sammen med ungene?Eg har ingen problem med at jentene ser meg naken. Men når eg skal dusja eller på do, låser eg døra. For meg er det ein nytelse å ha denne eine-tida der ingen kan forstyrra meg. Om jentene ser meg naken, fremkaller det vel heller latter enn blygsel for å sei det slik. Lillesøster er dessuten fullstendig puppefiksert for tida, og finner dei særdeles fasinerande.
|
|
|
#115 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Naken sammen med ungene?Her er det full nakenhet, og det håper jeg det forblir lenge. (ja, på badet, altså, ved dusjing og bading) Jeg synes det er viktig at barna får et naturlig forhold til kropper og nakenhet. Selv om storesøster ved en anledning uttalte "mamma, du er finere med klærne på"...
|
![]() |
|
|