|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#42 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Hvor skal vi dra? - voksenferieKrakow er ikke storby, men skjønn og passe stor. Den eneste dagsutflukten jeg hadde derfra var til Auschwitz, vet ikke hvor aktuelt sånt er
![]() |
#43 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor skal vi dra? - voksenferieSer ut til at det blir denne turen til Kina |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor skal vi dra? - voksenferie
Åh! Heldige, heldige deg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hvor skal vi dra? - voksenferieTenk at det ble Beijing, da. Gled dere! |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() Sv: Hvor skal vi dra? - voksenferieTil vanlig er jeg også sånn. Får litt spader over übergeskjeftige turguider og vil helst orge alt selv. Men da skal jeg ha god tid til å forberede meg, finne ut av ting og planlegge litt. Selv om jeg ville ha "gått meg bort og kost meg med det" ville jeg allikevel ønsket å vite hvor jeg skulle være, hva jeg skulle se osv. Og da jeg skal ha mer tid enn én uke. Denne gangen hadde vi overhodet ikke lyst til å planlegge noenting, ikke tenke, bare betale, pakke og dra. Og vi har kun en uke på oss.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hvor skal vi dra? - voksenferie
Skjönner det, da. (Selv om vi ogsaa bare var der en uke - og grovplanleggingen har du jo allerede hvis du ser paa en saann pakke, men jeg skal holde kjeft naa - og hvis det blir irriterende med gruppen eller guiden, kan dere jo bare ta dere litt "fri" innimellom). |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hvor skal vi dra? - voksenferieSer det er samme turen som kollegene mine var på. Fikk se masse fine bilder, og fikk lyst til å reise selv. God tur!
![]() |
#49 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvor skal vi dra? - voksenferieÅååh |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Smugleser
|
![]() Sv: Hvor skal vi dra? - voksenferieÅh, stas! Jeg har reist til Beijing med dem, men da tok vi tog bort, så det tok litt lenger tid, kan du si.
![]() |
#51 |
Erfaren
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor skal vi dra? - voksenferieVi tok omtrent samme tur med de i påsken for 9 år siden. Vi hadde en super tur og håper dere får det samme
![]() |
#52 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Hvor skal vi dra? - voksenferieKina blir nok fint! Jeg reiste med Kinareiser da jeg var i Beijing noen uker i hine hårde dager. Var fornøyd den gang, dog brukte vi dem kun til fly og hotell og sånt.
![]() |
#53 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hvor skal vi dra? - voksenferieEn kollega hadde samme kriterier som deg og ender opp med Dubai. De har vært der flere ganger før. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|