Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Bunad og hijab

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-05-11, 10:40   #10
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bunad og hijab

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Greit for meg. Du kan godt feste en bunadsølje på hver side av overdelen også for min del. Er søljene store nok kan kanskje overdelen droppes helt?

Det er introdusert mye nytt når det gjelder bunader. Min bunad ble forresten designet på 80-tallet, så hvis man tenker som deg, Darth, er bunaden min rett og slett diskvalifisert som bunad.

Jeg er ikke blant dem som mener at bunaden skal være en uforanderlig tradisjon. Og jeg kunne nok ha gått med svarte joggesko hvis jeg hadde hatt problemer med beina, selv om jeg neppe hadde likt meg særlig godt med joggesko til bunaden. For min del blir hijab noe annet.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
bunad, hijab, minoriteter, regler

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:30.