Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kan noen hjelpe meg å finne igjen stilen min? Et vaskefillekasus trenger hjelp!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-06-11, 00:16   #61
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan noen hjelpe meg å finne igjen stilen min? Et vaskefillekasus trenger hjelp!

Kula, nå ser jeg for meg en miks av deg og Mavis:

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-11, 00:24   #62
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Sv: Kan noen hjelpe meg å finne igjen stilen min? Et vaskefillekasus trenger hjelp!

Opprinnelig lagt inn av Beckett, her.

Hvis du kjøper Martis´prikkebukse, så kan kjæresten din kjøpe denne her:

dette er det verste jeg har sett hittil tror jeg. Ser ut som når sønnen min tøyser og trer på genseren på beina.

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-11, 00:40   #63
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Uten at jeg kjenner deg, kun ut fra din egen beskrivelse og hvordan du ser ut i mitt hode: Jeg ser for meg en blanding av acne,gestüz,samsøe/samsøe til deg.
Du kan kombinere det med lækse chinos i allskens farger, tighte jeans og de supertrendy slengbuksene og converse/pumps alt etter som vær og humør tilsier. Hvis du synes det blir dyrt å kjøpe merkene, finnes det mange fine og veldig inspirerte (i mangel av bedre ord) plagg hos billigkjedene som kjører stilen.
Bilder til inspirasjon:
Acne:

Acne Pistol, ja den er litt utslitt, men alikevel kul og veldig anvendelig:

Gestüz

Samsøe/samsøe:

( Jeg kom til å bildegoogle acne og ikke acne jeans. Det skulle jeg ikke gjort :fortsatt uvell: )

Gammel 01-06-11, 08:40   #64
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Kula, nå ser jeg for meg en miks av deg og Mavis:

Sett bort i fra skinntights, sko og blondt hår..... Og alder.

Gammel 01-06-11, 09:45   #65
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Sett bort i fra skinntights, sko og blondt hår..... Og alder.

Hey - don't sweat the small stuff.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-11, 10:31   #66
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil bare si at jeg også vi ha høst.
Sånn ift klær og mote altså.

Det er mye inspirasjon å hente om man ser litt på bildene på HM feks, det er en del ok kombinasjoner der nå synes jeg

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-11, 14:39   #67
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg synes Alexa Chung har kul stil:

Ellers har du jo fått masse gode tips til klær her! Jeg synes H&M er flinke til å fange opp nye trender kjapt og har en del kule klær, og de er jo ikke spesielt dyre heller. Det finnes jo masse annet kult der ute også, som f.eks. Acne, men det er jo ofte i en litt annen prisklasse dessverre.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:07.