|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Passiv
|
Sv: Naboer som ser alt!Dersom det er ledig plass i søpla og den uansett tømmes som normalt så er det mer miljøvennlig å fylle den opp fremfor å starte egen bil og forpeste planeten med eksos på en ekstra tur til søppelmottaket altså. :vil også flisespikke: |
|
|
|
#42 |
|
Drømmer
|
Sv: Naboer som ser alt!
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Naboer som ser alt!Synes mannen din var tøff som gikk og spurte
|
|
|
#44 |
|
Einsam
|
Sv: Naboer som ser alt!Ettersom det tydeligvis var mye ledig plass i containeren, hadde jeg ikke brydd meg, ettersom dette ikke er noe dere vanligvis gjør. At naboene blander seg, synes jeg er å gå for langt. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Pauset
|
Sv: Nabonazier
Ja, men gå dithen og stoppe naboen fordi vedkomne ikke kildesorterer nok en eneste gang? Ærlig talt, da bør man få seg et liv. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Leser
|
Sv: Naboer som ser alt!Jeg har tenkt å vente en måned, så lage en tråd med motsatt fortegn (Naboen vår fyller opp vår fellescontainer med alt mulig annet enn det som skal være der!) og se hvor mange som er enige med meg. :intrigemaker:
|
|
|
#47 |
|
Pauset
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Tittel og tittel....
|
Men, men, du må jo ikke si at du har tenkt til det da. Tenk hvor mye morsommere tråden hadde blitt om du bare hadde gjort det om en mnd eller 2
|
|
|
|
#50 |
|
Leser
|
Jeg bruker bare intrigekontoen min. :Ond: Neida, hvis denne tråden ikke tar helt av så gjetter jeg på at den er glemt om en eller to måneer. :knegg;
|
|
|
#51 |
|
Tittel og tittel....
|
Jeg kommer garantert til å huske det, men siden jeg bare er snill og grei skal jeg ikke nevne det i den nye tråden, jeg skal heller støtte deg og være helt motsatt av her
|
|
|
|
#52 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Naboer som ser alt!Er det lov til å dåne litt her? |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Leser
|
Ja, men da har vi en plan!
|
|
|
#54 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg kommer til å mene det samme da, men det er sikkert fordi jeg har vært hun som irriterte meg over naboen som fylte opp søppeldunken vår så lokket ikke gikk igjen dagen etter tømming. 13 dager til neste tømming og midt på sommeren, hun kastet haugehvis med rekeskall i restavfallet og dro på ferie. Det var kjempeartig for oss.
|
|
|
|
#55 |
|
Pauset
|
Det er vel ikke akkurat det samme som å være litt slakk på sorteringen EN gang, er det vel? |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Leser
|
Ja, det er akkurat det. Det er så lett at naboting utarter fordi at folk er forskjellige og når noen hele tiden gjør noe som "ikke betyr noe", så betyr det faktisk noe for andre.
|
|
|
#57 |
|
nygift
|
Sv: Naboer som ser alt!Hadde jeg ikke giddet å kommentere, synes mannen din var tøff jeg.
|
|
|
|
#58 |
|
Pauset
|
Men man bør vel være litt fleksibel og velge sine kamper for det? Jeg tenker at man burde bo på en øde plass for seg selv om man ikke kan overse noe som helst noen gang. |
|
|
|
|
|
#59 |
|
maler
|
Sv: Naboer som ser alt!Hvis HI hadde fylt opp kontaineren så det ikke var plass til annet søppel og fikk kommentarer på det, hadde jeg holdt med naboen. Det er ikke en fin ting å gjøre når man deler med andre. Men det var ikke saken her, det naboen hang seg opp i var noen skarve permer som var på vei usortert i bosset. Det synes jeg vitner om lange øyne og behov for å finne noe å klage på.
|
|
|
#60 |
|
Leser
|
Problemet er jo ofte at hvis man selv er raus og oversier ting, så kan det godt hende at naboene ikke gjør det. Teori og praksis er ikke nødvendigvis det samme.
|
![]() |
|
|